پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۳۷۱۶۹
جمعه ۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۰

فکرشهر: واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان فرزانه در داراب بیش از 44 کشته و زخمی برجای گذاشت.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایسنا،  این حادثه در ساعت 03:58 بامداد در محور داراب - بندرعباس- قبل از روستای قلعه بیابان اتفاق افتاد.

دستور تشکیل پرونده و رسیدگی سریع به پرونده تصادف دانش آموزان

15:45 در پی وقوع حادثه تصادف اتوبوس دانش آموزان هرمزگانی در شهرستان داراب رئیس کل دادگستری استان فارس دستور تشکیل پرونده و رسیدگی سریع و انجام اقدامات قانونی در این خصوص را صادر کرد.

به گزارش ایسنا، رئیس کل دادگستری فارس دقایقی پس از وقوع حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانش‌آموزان فرزانه در داراب ضمن تسلیت به خانواده درگذشتگان حادثه تلخ تصادف اتوبوس دانش‌آموزان دستوراتی در راستای تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات با قید فوریت در خصوص علل این حادثه صادر و تأکید کرد: دو اتوبوس دیگر حامل دانش‌آموزان با هماهنگی مسئولین حوزه‌های قضایی همجوار و با مشایعت پلیس راه به استان هرمزگان بازگردند.

علی القاصی با بیان این‌که «5 نفر از مصدومان با اورژانس هوایی به شیراز اعزام شده‌اند» از عیادت و بررسی آخرین وضعیت مصدومان حادثه در بیمارستان توسط مسئولان قضایی شهرستان خبر داد و ضمن تأکید بر درمان سریع حادثه دیدگان افزود: در خصوص متوفیان حادثه نیز تأکیدات لازم در راستای تسریع اقدامات قانونی، احراز هویت ، بررسی علل فوت و تحویل به خانواده ها به پزشکی قانونی استان ابلاغ شده است.

وی همچنین از بازداشت راننده اتوبوس به دستور دادستان شهرستان داراب خبر داد و تصریح کرد: دستور انجام تست مرفین والکل صادر شده است.

وی با تأکید بر رسیدگی سریع به پرونده قضایی این تصادف و شناسایی مقصر یا مقصرین و علل وقوع این حادثه دستور بررسی وضعیت بیمه خودرو و دانش آموزان را نیزصادر کرد.

رئیس کل دادگستری فارس با اشاره به این‌که «صدور مجوز حرکت در شب از سوی مسئولین اقدام اشتباهی بوده است»، گفت : پس از کارشناسی میزان تقصیر مقصران حادثه به صورت دقیق انجام و اطلاع رسانی خواهد شد.

قطع عضو و نخاع 4 نفر از مصدومان حادثه اتوبوس دانش‌آموزان

15:31 معاون سازمان اورژانس کشور از قطع عضو و قطع نخاع 4 تن از مجروحان حادثه واژگونی اتوبوس داراب خبر داد.

حسن نوری درباره آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان در داراب اظهار کرد: متاسفانه دو نفر از مصدومان منتقل شده به بیمارستان‌ داراب دچار قطع عضو شدند و همچنین براساس آخرین گزارش‌ها دو نفر دیگر از دانش آموزان مصدوم نیز دچار قطع نخاع شدند.

به گفته وی، در حال حاضر پنج نفر دیگر از مصدومان در اتاق عمل تحت عمل جراحی هستند.

نوری در مورد اختلاف اعداد اعلامی از قربانیان حادثه توسط دستگاه‌های مختلف گفت: با توجه به اینکه اجساد برخی از افراد به شدت آسیب دیده بود امکان شناسایی نداشت اما براساس آخرین گزارش‌ها، پزشکی قانونی تاکنون مرگ 9 نفر را تایید کرده است.

پیام تسلیت وزیر آموزش و پرورش

14:51 وزیر آموزش و پرورش در پی درگذشت تعدادی از دانش آموزان هرمزگانی، پیام تسلیتی صادر کرد.

 درمتن پیام سید محمد بطحایی آمده است:

« حادثه غمبار درگذشت تعدادی از فرزندان عزیزم، دانش آموزان هرمزگانی عضو سازمان دانش آموزی به همراه سرپرستان خدومشان که در اولین ساعات بامداد امروز درسانحه رانندگی به وقوع پیوست، موجب اندوه وتالم فراوان اینجانب گردید.

اینجانب،ضمن ابراز همدردی وعرض تسلیت به ملت شریف ایران، جامعه فرهنگیان کشور به ‌ویژه خانواده های داغدار این عزیزان برای آنان صبرو اجر و برای مجروحان حادثه شفای عاجل مسالت دارم.»

گفتنی است، سیدمحمد بطحایی، وزیرآموزش و پرورش درراس هیأتی ویژه برای بررسی دقیق موضوع عازم محل حادثه شده است.

سفر استاندار و مسئولان هرمزگان به داراب

14:50 استاندار هرمزگان جهت بررسی وضعیت مصدومین حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان هرمزگان در استان فارس وارد داراب شد تا از نزدیک روند درمانی مصدومان واژگونی اتوبوس دانش آموزان هرمزگانی را بررسی کند.

همچنین احمد مرادی، نماینده مردم هرمزگان در خانه ملت نیز برای عیادت از مصدومین حادثه راهی شیراز شده است.

دانش هاشمی پور، مدیرکل آموزش‌وپرورش هرمزگان برای بررسی حادثه دانش آموزان  در بیمارستان داراب حضور یافت.

همچنین در پی وقوع حادثه تصادف اتوبوس دانش آموزان هرمزگانی در شهرستان داراب رئیس‌کل دادگستری استان فارس دستور تشکیل پرونده و رسیدگی سریع و انجام اقدامات  قانونی در این خصوص را صادر کرد.

پیش‌ازاین برای رسیدگی به وضعیت سانحه اتوبوس دانش آموزان، وزیر آموزش‌وپرورش به همراه رئیس سازمان دانش‌آموزی و قائم‌مقام وزیر بهداشت، عازم محل حادثه در شهرستان داراب شده بودند.

تعداد فوتی‌ها همان 9 نفر است

14:47 رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان فارس گفت: تعداد فوت شدگان حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان 9 نفر است و هیچ افزایشی نداشته است.

حمیدرضا شعبانی گفت: قرار است تاساعتی دیگر وزیر آموزش و پرورش از طریق فرودگاه شهید دستغیب به شیراز سفر و با بالگرد به داراب عزیمت کند.

وی تصریح کرد: تعداد فوت شدگان حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان 9 نفر است و هیچ افزایشی نداشته؛ هفت نفر از فوت‌شدگان دانش‌آموز، یک نفر معلم و یک نفر هم راننده بوده‌اند.

به گفته رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش فارس ، سه دانش‌آموز مصدوم به دلیل نیازی که به دریافت خدمات فوق تخصصی وجود داشت، با بالگرد به شیراز اعزام شده‌اند.

شعبانی با بیان اینکه تااین لحظه هیچ یک از دانش‌آموزان مصدوم، دچار قطع عضو نشده‌اند، گفت: دلیل اعزام سه دانش‌آموز مصدوم به شیراز، وخامت حال آنان بود و هر سه مصدوم در بیمارستان‌های نمازی و رجایی شیراز بستری هستند.

وی خاطرنشان کرد: وزیر آموزش و پرورش در ساعات اولیه وقوع حادثه دستور فوری پیگیری مسائل دانش‌آموزان مصدوم را صادر کرده است.

جزئیات حادثه اتوبوس دانش آموزان به روایت رییس پلیس راه

14:42  سردار حمیدی رئیس پلیس راه کشور علل احتمالی حادثه مرگبار واژگونی اتوبوس دانش آموزان فرزانه در داراب را تشریح کرد.

وی گفت: بررسی ها اولیه نشان داد که سرعت اتوبوس کاملا مجاز بوده و بیش از سرعت مجاز منطقه تردد نکرده  است و از آنجایی که  راننده یک ساعت و نیم ساعت قبل پشت فرمان قرار گرفته بود؛ برهمین اساس قاعدتا باید با آمادگی کامل رانندگی می‌کرده است.

وی با بیان اینکه بررسی ها نشان داد که راننده  در صحنه ورود به حادثه و در آن لحظه بنا به دلایلی  که هنوز برای ما مشخص نیست توجه کافی به جلو نداشته است، افزود: بررسی اولیه نشان می دهد ممکن است راننده خواب بوده باشد.

وی  افزود: متاسفانه اتوبوس با قرنیز پل برخورده کرده و از جاده خارج می شود در حالیکه جاده کفی است و قاعدتا نباید این چنین حادثه ای رخ می داد اما بررسی ها نشان داد که کشیدگی خودرو در حاشیه راه که به بغل خوابیده بوده منجر به  افزایش فوت و مجروحان سرنشینان شده است.

پیگیری برای شناسایی و برخورد با مقصرین حادثه/حرکت شبانه اتوبوس دانش آموزان ممنوع نیست

14:09 مهدی فیض معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش به انتقادات و ابهامات پیرامون حادثه داراب پاسخ داد و گفت: عزیزان جان باخته و مصدومان حادثه همانند فرزندان ما هستند، همکاران ما در آموزش و پرورش و مقام عالی وزارت به نمایندگی از خانواده‌های جان باختگان تا آخرین مراحل پیگیر خواهند بود تا مقصر شناسایی شود.

فیض، ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده قربانیان حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان فرزانه در داراب و همچنین آرزوی بهبودی هرچه سریعتر مصدومین اظهار کرد:‌ اکنون به همراه وزیر آموزش و پرورش در حال عزیمت به محل وقوع حادثه هستیم.

وی در پاسخ به برخی انتقادات از جمله نبودن آیین‌نامه‌ای محکم و متقن برای اردوهای دانش آموزی گفت:‌ آیین‌نامه اردوهای دانش آموزی از قدمتی بالا برخوردار است و در این سال‌ها نیز بارها مورد بازنگری قرار گرفته است. آیین‌نامه فعلی آیین نامه پخته‌ای است که بسیاری از موارد اعم از مسائل بهداشتی، ایمنی، امنیتی و حوادث غیرمنتظره در آن دیده شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با باین اینکه  هر آیین نامه‌ای توسط عده‌ای اجرا می‌شود گفت: ممکن است آیین نامه کامل باشد، اما اجرا ناقص باشد یا ممکن است آیین نامه کامل و اجرا هم بی نقص باشد اما همه چیز قابل پیش بینی و کنترل نباشد. در هر صورت بی انصافی است که بگوییم آیین نامه دقیق نیست زیرا چند بار بازنگری شده و آنچه اکنون در حال اجراست حاصل سال‌ها کار مطالعاتی و کارشناسی است و از پختگی لازم برخوردار است.

فیض در پاسخ به اینکه آیا حرکت شبانه اتوبوس حامل دانش آموزان منع قانونی داشته است گفت: حرکت در شب در یک دوره ای تخلف بوده، اما در آیین نامه جدید که حدود پنج سالی است اجرا می‌شود حرکت در شب هم بلامانع اعلام شده، منتها با رعایت ضوابطی چون تعداد رانندگان و مسائل فنی اتوبوس چون چراغ و امکانات لازم که جوانب آن بر عهده دستگاه‌های ذیربط است. بررسی مسائل فنی وسیله حمل و نقل بر عهده دستگاه‌های ذیربط است.

وی ادامه داد: آنچه بر عهده ماست این است که با شرکت‌های مجاز جاده‌ای طرف قرارداد شویم. مسائل فنی و کارشناسی و همچنین رعایت ضوابط  بر عهده سایر دستگاه‌ها و شرکت هاست.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه عزیزان جان باخته و مصدومان حادثه همانند فرزندان ما هستند و ما پیگیر موضوع هستیم عنوان کرد:  اگر مقصر دستگاه یا فردی باشد باید با وی برخورد قانونی صورت گیرد. ما به نمایندگی از خانواده‌های محترم پیگیر هستیم و آن را به سرانجام می‌رسانیم. همکاران ما در آموزش و پرورش و مقام عالی وزارت به نمایندگی از خانواده‌های جان باختگان تا آخرین مراحل پیگیر خواهند بود تا مقصر شناسایی شود.

اسامی مجروحان حادثه

۱۳:۵۶وزارت بهداشت اسامی مجروحان حادثه داراب را اعلام کرد.

 وزارت بهداشت اسامی مجروحان حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان دختر هرمزگانی را اعلام کرد:

با وجود آنکه رئیس هلال‌احمر داراب شمار قربانیان این حادثه را 12 تن اعلام کرده بود، معاون عملیات اوژانس کشور در ساعت 12 و 50 دقیقه با عدم تایید این آمارها، شمار قربانیان را تاکنون 9 نفر اعلام کرد و درباره این اختلاف آمارها نیز  گفت:  در صحنه حادثه به دلیل شرایطی که وجود داشته شمار کشته‌ها را 11 نفر اعلام کرده بودند، ولی آنچه که تاکنون پزشکی قانونی تایید کرده 9 کشته است.

وی با رد ادعای فوت راننده اتوبوس، اعلام کرد: راننده این اتوبوس زنده است، کمک راننده و یکی از مربیان جان خود را از دست داده‌اند.

معاون عملیات اوژانس کشور با اشاره به بدخیم بودن حال 3 تن از مصدومان تصریح کرد: مصدومان حادثه از همان ساعت اولیه به بیمارستان منتقل شدند و ۳ مصدوم بدحال نیز به شیراز منتقل شدند و دو مصدوم دیگر نیز به شیراز منتقل خواهند شد.

براساس گزارش وبدا،  از مجموع 34 مصدوم اعزامی به بیمارستان امام حسن (ع) داراب پنج  مصدوم توسط اورژانس هوایی به شیراز انتقال یافته اند و پنج  مصدوم نیز در اتاق عمل و تحت عمل جراحی می باشند.  همچنین یک مصدوم (معصومه محمودی زاده 14 ساله) درمان و ترخیص شد و سایر مصدومین در بیمارستان داراب تحت نظر می باشند.

معاون کل وزارت بهداشت عازم شیراز شد

12:30 با دستور وزیر بهداشت، دکتر حریرچی معاون کل وزارت بهداشت به منظور رسیدگی به وضعیت مصدومین سانحه واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان هرمزگانی عازم شیراز شد.

براساس گزارش وبدا، در این سانحه متاسفانه ۱۱ نفر از دانش آموزان و سرنشینان اتوبوس کشته و ۳۴ نفر مصدوم شدند که حال تعدادی از مصدومین وخیم گزارش شده است

 همچنین ۴ نفر از مصدومین بدحال با بالگرد اورژانس به شیراز منتقل شدند و بقیه مصدومین در بیمارستان داراب بستری هستند

«خواب آلودگی راننده» علت حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان

۱۱:۵۷رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا علت اولیه واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان را خستگی و خواب آلودگی راننده اعلام کرد.

سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس در استان هرمزگان گفت: ساعت 4:26 بامداد امروز یک دستگاه اتوبوس در محور داراب به بندرعباس که حامل دانش آموزان دختر راهنمایی و دبیرستان شهرستان‌های رودبار و میناب بود و از بندرعباس به مقصد شیراز در حرکت بود، واژگون شد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه تا این لحظه 12 نفر جان خود را در این حادثه از دست دادند و  33 تن مجروح شدند گفت: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد علت وقوع این حادثه، خستگی و خواب آلودگی راننده اتوبوس بوده است.

آموزش و پرورش شمار قربانیان حادثه داراب را 9 نفر اعلام کرد

۱۱:۴۸از سوی دیگر علیگو قائم مقام رئیس سازمان دانش آموزی شمار قربانیان این حادثه را 9 تن اعلام و اظهار کرد: متاسفانه امروز حادثه تلخ واژگونی اتوبوس برای دانش آموزان فرزانه ما که بسیار هم برایمان عزیز بودند رخ داد. از لحظات اولیه دو تن از معاونان سازمان دانش آموزی در محل حادثه حضور یافتند و جلسه‌ای با حضور دادستان داراب، نماینده نیروی انتظامی راهنمایی رانندگی و مسئولین اورژانس و بیمارستان تشکیل و وضعیت رسیدگی مصدومین تعیین تکلیف شد.

وی افزود: بر اساس آخرین آمارها حدود 9 تن از مربیان و دانش آموزان خود را که در حال اعزام به اردوی فرزانگان بودند را از دست دادیم که اسامی آنها متعاقبا اعلام می‌شود.

قائم مقام سازمان دانش آموزی با بیان اینکه وضعیت مابقی دانش آموزان مصدوم در بیمارستان در حال رسیدگی است گفت: چهار نفر که وضعیت حادتری داشتند و امکان انتقال میسر بوده برای ادامه درمان با هلی کوپتر از داراب به شیراز منتقل شدند.

وی اعلام کرد: وزیر آموزش وپرورش به همراه معاون فرهنگی، رئیس سازمان دانش آموزی و قائم مقام وزیر بهداشت، عازم شهرستان داراب شده اند.

علیگو بااشاره به اردوی تشکیلاتی سازمان دانش آموزی در شیراز با جمعیت 1000 نفری گفت: سهم استان هرمزگان حدود 120 دانش آموز بود.

وی با بیان اینکه اتوبوس حامل دانش آموزان از مجموعه مورد تایید سازمان حمل و نقل جاده ای تهیه شده است، ادامه داد: قبل از هرگونه سفری اتوبوس از لحاظ فنی و راننده از جهت سلامت مورد تایید راهنمایی و رانندگی قرار می گیرد، و وزارت آموزش و پرورش بدون بررسی این شرایط تایید مراکز قانونی، به هیچ عنوان از این اتوبوس ها استفاده نخواهد کرد.

قائم مقام سازمان دانش آموزی خاطر نشان کرد: از ابتدای تابستان حدود1000سفر اتوبوسی برای اردوهای مختلف آموزش و پرورش استفاده شده و حدود 20 هزار نفر جابه جایی دانش آموز داشته ایم و این سانحه اولین اتفاق تلخ برای اردوهای آموزش و پرورش بوده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر14هزار دانش آموز در اردوهای تشکیلاتی سازمان دانش آموزی شرکت کرده اند و اردوی شیراز نیز آخرین اردوی امسال محسوب می شود.

بطحایی به داراب می رود
۱۱:۳۲ در پی این حادثه وزیر آموزش و پرورش در پیامی توییتری از سفر خود به داراب خبر داد.

در این پیام آمده است: « پدرانه با خانواده‌های داغدار  همدردم. همان ساعات اولیه دستورات لازم برای بررسی و پیگیری سریع وضعیت دانش آموزان هرمزگان را دادم و به داراب می روم.»

اسامی قربانیان
۱۱:۲۳ صادقی دادستان شهرستان داراب افزود: در حادثه واژگونی اتوبوس که سحرگاه امروز جمعه به وقوع پیوست، تعداد 34 نفر از سرنشینان اتوبوس مجروح و 9 تن کشته شده‌اند.

وی گفت: در میان کشته شدگان خانم فرهی سرپرست گروه و 7 تن از دانش‌آموزان به نام‌های مهرنوش ناصری، مطهره دلاوری، مینا جمشیدی، شیدا امانی، شیوا مبینی، فاطمه صادقی نسب و زهرا زرنگار، شناسایی شده‌اند.

 نام حمید محبت‌بخش، راننده اتوبوس نیز در میان فهرست قربانیان این حادثه دیده می‌شود.

صادقی با تصریح اینکه 4 دانش‌آموز مصدوم به سایر بیمارستان‌های استان منجمله شیراز اعزام شده‌اند، خاطرنشان کرد: تاکنون پلیس راه رسما علت حادثه را اعلام نکرده است.

انتقال 3 مصدوم با اورژانس هوایی به شیراز
10:57 بنا بر اعلام سازمان اورژانس کشور، سه مصدوم بد حال حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانش‌آموزان هرمزگانی توسط اورژانس هوایی به شیراز منتقل شدند.

افزایش شمار جان باختگان واژگونی اتوبوس دانش اموزان به 12 نفر

۱۰:۵۵ تعداد کشته‌شدگان و مصدومان حادثه واژگونی دانش آموزان دختر اهل استان هرمزگان در حوالی قلعه بیابان بخش رستاق داراب فارس به 12 و 33 مصدوم رسید.

 براساس اعلام محمود حیدری، رئیس هلال‌احمر داراب تعداد کشته‌های حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان هرمزگانی به ۱۲ نفر افزایش‌یافته است.

دکتر امیر حسن اسدی، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان هرمزگان هم ضمن ابراز تأسف از بروز این حادثه پیرو ارتباط و هماهنگی با فوریت‌های پزشکی استان هرمزگان آمادگی خود را برای رسیدگی به مصدومان و ارسال آمبولانس هوایی اعلام کرد.

براساس پیگیری‌ها کل دانش آموزان اعزامی از استان هرمزگان 126 نفر بوده‌اند که اتوبوس واژگون شده حامل دانش آموزان میناب و رودان بوده است.

پلیس داراب نیز اعلام کرد که علت این حادثه در دست بررسی است . این اتوبوس حامل دانش آموزان هرمزگانی عضو تشکیلات سازمان دانش‌آموزی بود که باهدف شرکت در اردوی ملی فرزانگان راهی شیراز شده بودند.

حادثه داراب 10 کشته و 22 مصدوم داشت

در ساعت ۰۹:۵۵حسن فیاض‌پور مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس نیز در این باره گفت: اتوبوس حامل دانش‌آموزان دختر مقطع راهنمایی و دبیرستان استان هرمزگان حوالی ساعت 4 صبح امروز در حوالی جنت‌شهر در روستای قلعه رستاق داراب واژگون شده است.

فیاض‌پور گفت: سه فروند بالگرد از شهرهای شیراز، جهرم و لار به داراب اعزام و سه مصدوم بدحال به بیمارستان‌های شیراز منتقل شده‌اند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس با یادآوری اینکه دانش‌آموزان حادثه دیده برای حضور در اردوی فرزانگان قرار بود به شهرستان داراب عزیمت کنند، گفت: این دانش آموزان از شهرهای رودان و میناب استان هرمزگان به سمت داراب در حرکت بودند.

فیاض‌پور علت واژگونی را خواب آلودگی راننده اعلام و تاکید کرد که معاون درمان علوم پزشکی شیراز به همراه مسئولان آموزش و پرورش به داراب عزیمت کرده‌اند تا مسائل مرتبط با دانش‌آموزان حادثه دیده را پیگیری کنند.

این مقام مسئول اضافه کرد: به خانواده دانش‌آموزان حادثه دیده اطلاع داده شده است.

مرگ 11 تن در حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان

9:35  معاون عملیات سازمان اورژانس کشور از واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان هرمزگانی در داراب با ۴۴ کشته و زخمی خبر داد و گفت:  این حادثه در ساعت 03:58 بامداد در محور داراب - بندرعباس- قبل از روستای قلعه بیابان اتفاق افتاد و منجر به کشته شدن ۱۱ نفر و زخمی شدن ۳۳ نفر از سرنشینان اتوبوس شد.

براساس گزارش وبدا، مصدومان این حادثه به بیمارستان امام حسن (ع) داراب منتقل شدند و  حال ۱۳ نفر از مصدومان وخیم گزارش شده است و متاسفانه احتمال افزایش فوتی ها وجود دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر