جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون سیاسی ، اجتماعی و امنیتی استانداری بوشهر گفت: تعامل و همکاری وزارت نفت در راستای خدمات دهی به مناطق میزبان خوب است اما ارتقای شاخص های توسعه ای توقع بیش از این موارد است...
کد خبر: ۳۷۲۱۵
يکشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶

فکرشهر: معاون سیاسی ، اجتماعی و امنیتی استانداری بوشهر گفت: تعامل و همکاری وزارت نفت در راستای خدمات دهی به مناطق میزبان خوب است اما ارتقای شاخص های توسعه ای توقع بیش از این موارد است.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، عبدالکریم گراوند در نخستین همایش ائتلاف مسوولیت‌های اجتماعی شرکت پالایش گاز فجر جم افزود: توسعه اقتصادی نباید باعث ویرانی حوزه فرهنگ و اجتماعی شود. وی یادآورشد:جم یکی از سالم‌ترین شهرستان‌های ایران در حوزه خانواده است و بهترین نمونه زندگی مهاجرنشین در ایران را داراست.

وی با بیان این که شهرستان جم تمامی ظرفیت‌ها در حوزه توسعه را دارد افزود: ظرفیت اجتماعی، اعتقادی و اقتصادی شهرستان جم طوری است که در مقابل همه آسیب‌ها مقاوم خواهد بود.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری بوشهر تصریح کرد:بوشهر یکی از استان‌های مهاجرپذیر کشور است که این مهاجرت روی محیط زیست و سیستم اجتماعی تاثیر دارد و مسوولیت در حوزه محیط زیست را بیشتر جلوه می‌دهد.

گرواند یادآورشد: در دولت‌ تدبیر و امید نگاه خیلی خوبی به حوزه اجتماعی وجود داشت و هم اکنون این نگاه مثبت به حوزه اجتماعی تسری پیدا خواهد کرد.

وی اضافه کرد:از خدمات فرهنگی دولت تدبیر و امید تشکیل شورای اجتماعی بود که جلسات آن در حضور مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: شورای کنونی شهر جم که نخبگان سیاسی در آن وجود دارند می‌توانند در تعامل با نفت و گاز سبب توسعه و پیشرفت شهرستان جم شوند.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری بوشهر گفت: دولت موانع رشد تولید نفت را برطرف نموده و امروز در برداشت نفت و گاز با قطر برابری هستیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر