جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: پیش بینی می شود از بعد از ظهر فردا سرعت وزش باد با مولفه شمالی در بخش هایی از کشور عراق، جنوب استان خوزستان و قسمت هایی از شمال خلیج فارس بطور نسبی افزایش یابد...
کد خبر: ۳۷۲۴۴
يکشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۷

فکرشهر: مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: با افزایش سرعت وزش بادهای شمالی برای برخی از نقاط مستعد استان احتمال وقوع پدیده گرد و خاک پیش بینی می شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، نادر شفیع خدایی افزود: پیش بینی می شود از بعد از ظهر فردا سرعت وزش باد با مولفه شمالی در بخش هایی از کشور عراق، جنوب استان خوزستان و قسمت هایی از شمال خلیج فارس بطور نسبی افزایش یابد.

وی بیان کرد: به همین سبب علاوه بر افزایش لحظه ای سرعت وزش باد، وقوع پدیده گرد و خاک در مناطق مستعد و ورود آن به استان دور از انتظار نیست.

شفیع خدایی گفت: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و صبح فردا در برخی نقاط همراه با مه صبحگاهی پیش بینی شده است.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: در این مدت جهت وزش باد بطور غالب متغیر غالب جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت 6 تا 26 کیلومتر در ساعت پیش بینی شده که طی ساعاتی از بعد از ظهر گاهی تا 34 کیلومتر در ساعت نیز می رسد.

شفیع خدایی ادامه داد: برای 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر 30 تا 90 سانتی متر پیش بینی شده است.

وی گفت: در این مدت مد اول دریا ساعت 06:34 بامداد، جزر دریا ساعت 14:13 و مد دوم ساعت 20:40 خواهد بود.

شفیع خدایی بیان کرد: در 24 ساعت گذشته برازجان با 45 و عسلویه با 27 درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین و کمترین میزان دما را در استان بوشهر تجربه کردند.

وی ادامه داد: در این مدت خارگ با 96 و جم با 6 درصد به ترتیب بیشترین و کمترین میزان رطوبت را در استان بوشهر داشتند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر