جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اعضای شورای روستای بشیرآباد: رویکردمان، «قانون مداری، خدمت و شفافیت» است؛
فکرشهر: در یک اقدام قابل تحسین، اعضای پنجمین دوره ی شورای روستای بشیرآباد از توابع بخش سعدآباد، مراسم تحلیفشان را در حسینیه علی اکبر روستا و در جمع عموم مردم برگزار کردند...
کد خبر: ۳۷۲۶۰
دوشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸

فکرشهر: در یک اقدام قابل تحسین، اعضای پنجمین دوره ی شورای روستای بشیرآباد از توابع بخش سعدآباد، مراسم تحلیفشان را در حسینیه علی اکبر روستا و در جمع عموم مردم برگزار کردند.

به گزارش فکرشهر، هر چند اعضای هیات رییسه روستای بشیرآباد پیش از این در نخستین نشست رسمی شورا، انتخاب شده بودند، ولی اعضا، شامل بهروز دهقان آزاد به عنوان رییس، خدابخش گرامی به عنوان نائب رییس و عقیل بحرانی به عنوان منشی و خزانه دار، سوگند خود را در مقابل مردم و بزرگان روستا ادا کردند تا از ابتدای کار با موکلین خود عهد بسته و بر عملکرد شفاف خود تاکید کرده باشند.

در این آیین که نهم شهریورماه با حضور مردم و بزرگان روستا، امام جماعت و روحانی مستقر روستا و دهیار، اعضای شورای چهارم برگزار شد، حجت الاسلام سید عبدالرضا حسینی ـ امام جماعت روستا ـ با تبریک عید قربان، به اهمیت انتخاب رهبر و پیشرو در جوامع انسانی، به خصوص جوامع اسلامی اشاره کرد و ضمن تشکر از خدمات  شورای چهارم روستا، گقت: خدمت به مردم، همانند نماز و روزه، از بالاترین عبادات و ذخیره ای معنوی برای آخرت می باشد.

 

وی، از منتخبین جدید شورای پنجم، تبعیت از قانون و توجه به بار سنگین مسوولیت خدمتگرازی را خواستار شد و افزود: اعضای شورای پنجم، افرادی مورد اعتماد، باتجربه و دارای سوابقی روشن و موفق می باشند.

امام جماعت روستا، برای اعضای پنجم روستا، آرزوی موفقیت در مسیر خدمتگزاری نمود.

 

در این نشست، حسن شبان نیز به نمایندگی از شورای چهارم روستا، گزارشی از عملکرد 4 ساله شورا و عملکرد 2 ساله ریاست خود بر شورا را ارائه نمود و با بیان این که تغییر و تحول در هر پست و مقامی، امری طبیعی است؛ اظهار داشت: فعالیت های شورای چهارم، صرفا جهت رضای خدا و در جهت خدمتگزاری و رضایت مردم بوده است و همراهی مردم با شورا، مهم ترین عامل در جهت رفع مشکلات بود؛ به عنوان مثال، پروژه ای در دوره چهارم داشتیم که مردم با ما همکاری نکردند و آن پروزه هیچ پیشرفت نداشت.

وی درانتها، ضمن حلالیت طلبیدن از مردم به خاطر قصور احتمالی، برای شورای جدید آرزوی موفقیت نمود.

به گزارش فکرشهر، در ادامه این مراسم،  بهروز دهقان آزاد که ریاست شورای جدید را برعهده دارد، به تشریح دیدگاه ها، اهداف و برنامه های آتی شورا پرداخت و ضمن تشکر از شورای چهارم، همراهی و اعتماد مردم به منتخبین جدید را ارج نهاد و گفت: این حسن اعتماد مردم، بار سنگینی بر دوش اعضای جدید می باشد؛ ما باید ضمن غنیمت شمردن این نعمت خدمتگزاری، خود و اعضای جدید را مطالبه گر حقوق مردم در چارچوب قانون بدانیم.

دهقان آزاد، روند انتخاب دهیار جدید روستا از فراخوان عمومی تا نشست با داوطلبین را تشریح کرد و گفت: با توجه به فراخوان عمومی صورت گرفته و تشکیل چند جلسه فردی و گروهی با کاندیداها و داوطلبین، به نتایج اولیه ای رسیده ایم ولی تا انتخاب نهایی دهیار جدید، مطابق ماده 8 قانون و مقررات دهیاری ها، از آقای محمد جعفر کرمی که از نیروهای کنونی دهیاری می باشند، به عنوان سرپرست موقت استفاده خواهیم کرد.

 

سید محمد حسینی، رییس شورای اسلامی شهرستان دشتستان که در این آیین حضور داشت نیز، سخنان خود را با این عبارت شروع کرد: تنها چیزی که از فردا می دانم اینست که خدا قبل از خورشید بیدار است و از او می خواهم که قبل از همه در کنارتان باشد و راه را برایتان هموار کند.

وی، ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای شورای جدید، از خدمات شورای گذشته تشکر و قدردانی نمود و از منتخبین جدید شورا خواست با خدمت صادقانه و بی منت، نام نیک از خود به جای گذاشته و رعایت قوانین و مقررات را سرلوحه کار خود قرار دهند.
حسینی، شورای پنجم روستای بشیرآباد را نماد دموکراسی، شفافیت و قانونمداری واقعی ذکر کرد و برای منتخبین جدید با همکاری مردم و مسوولین آرزوی توفیق نمود.

 

بر اساس این گزارش، در پایان این آیین، اعضای جدید شورای پنجم روستای بشیرآباد، به همراه هم و در حضور مردم روستا، در محضر قرآن مجید سوگند نامه را قرائت نموده و تحلیف را بجا آوردند.

مهم ترین اهداف و برنامه های تعیین شده شورای پنجم  بشیرآباد از زبان ریاست شورا

* مصوبات شورا مطابق با شرح وظایف، ا ختیارات و قوانین مقررات شوراها خواهد بود.

* تشکیل کارگروه های فرهنگی، اجتماعی، آموزشی، بهداشتی، عمرانی و ورزشی در جهت تسریع خدمت رسانی در دستور کار است.

* ارائه گزارش کار به مردم هر سه ماه یک بار صورت گرفته و از انتقادات و پیشنهادات عموم مردم استقبال می کنیم.

* زمانبندی مشخص ساعات کار دهیار و شورای اسلامی روستا را اعلام می کنیم.

* انجام مکاتبات اداری و دفتری دهیاری و شورا صرفا در ساختمان مشخص شده دهیاری روستا خواهد بود.

* کمک به آشنایی بیشتر مردم با وظایف و مسوولیت های قانونی دهیار و شوراهای روستا در دستور کار است.

 

 

 

 

نظرات بینندگان
همولایتی
|
-
|
دوشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۵
ازشوراومردم روستای بشیرآباد تشکرمیکنیم
حاج حسن کرمی
|
-
|
دوشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۳:۵۶
باسلام وآرزوی توفیق روز افزون برای منتخبین دوره پنجم شورای اسلامی روستاازخداوند منان خاهانم
ناشناس
|
-
|
دوشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۱
با سلام و عرض ادب. تشکر میکنم از عزیزان زحمت کش شورای قبل و آرزوی موفقیت دارم برای منتخبین جدید دوره پنجم شورای اسلامی همولایتی های عزیزم 
خادم ملت
|
-
|
جمعه ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۱
از زحمات آقایان علی باغچه بان وافشین دبستانی که بیشترین سالهای خدمت راانجام دادندتشکر مینمایم
جوانان
|
-
|
دوشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۳
از آقای دهقان آزادبخاطرجان تازه بخشیدن به روستاتشکر ویژه میکنیم امیدواریم در ادامه راه نیز موفق باشند. 
یا صاحب الزمان عج
|
-
|
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷
باسلام ادب واحترام ..جاداردما نیز به نوبه خود اززحمات مخلصانه ی منتخبین شورای روستای بشیرآبادودهیار شایسته وبااخلاق جناب آقای رضادهقان آزاد عزیزوبزرگوار خودم کمال تشکر وقدردانی راداشته باشم..به امید توفیق روز افزون شما بزرگواران انشاالله
ناشناس
|
-
|
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱
از رییس شوراآقای بهروزدهقان آزاد ودهیار موفق روستا آقای رضا دهقان آزادو آقای گرامی عضو شورا بخاطرخدماتخالصانه شان  ،کمال تشکر رادارم،موفق باشند 
فقط خدا
|
-
|
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲
از رییس شورای بشیراباد جناب اقای بهروز دهقان ازاد ودهیار محترم جناب اقای رضا دهقان ازاد وعضوشورااقای خدابخش گرامی به خاطر خدمات خالصانشان کمال تشکر را دارم
یا امام حسین
|
-
|
پنجشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۷
شما که از بهروز ورضا دهقان ازاد تشکر کردید ی نگاهی کنید چه بر سر قیمت ملکهاتون تو بشیر آباد آورده بعد تشکر کنید اگه جرات دارید بدون اجازه اونها ودادن امتیاز شخصی به اونها یک بلوک تو زمینتون بالاببرید حالا هی تشکر کنید
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر