چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۷۲۹۹
سه‌شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷

فکرشهر: سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان گفت: ۱۲ خانه بهداشت با اعتباری معادل ۳۶ میلیارد ریال در شهرستان تنگستان احداث می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، ایرج زنده بودی صبح سه‌شنبه در نشست با مسئولان شهرستان تنگستان اظهار داشت: در راستای توسعه بهداشتی و درمانی شهرستان تنگستان اقدامات خوبی صورت گرفته است و شاهد اجرای طرح‌های مختلفی هستیم.

وی از ارتقاء و بهبود وضعیت زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی به عنوان یک اولویت بسیار مهم در شهرستان تنگستان نام برد و اضافه کرد: در این راستا در هفته دولت شاهد افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های مهمی در حوزه بهداشت و درمان بودیم.

زنده‌بودی خاطرنشان کرد: شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان در هفته دولت توانست با افتتاح دو پانسیون پزشک با کلیه تجهیزات در مرکز جامع سلامت دلوار گامی در راستای ایجاد بستر مناسب برای رفاه حال همکاران و ماندگاری پزشکان بردارد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان ادامه داد: این دو پانسیون بااعتباری به مبلغ چهار میلیارد ریال با اعتبارات استانی و طرح تحول سلامت مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی گفت: در این هفته همچنین مراسم کلنگ زنی همزمان ۱۲ خانه بهداشت با اعتباری معادل ۳۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و دانشگاه علوم پزشکی انجام شد.

زنده بودی بیان کرد: همچنین کلینیک سیار دندانپزشکی با اعتبار سه میلیارد ریال از اعتبارات طرح تحول سلامت به بهره‌برداری رسید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر