پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۷۳۱۱
سه‌شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶

فکرشهر: مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: ناپایداری‌های جوی در استان بوشهر افزایش می‌یابد و وزش باد و رعد و برق و رگبارهای پراکنده دور از انتظار نیست.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، نادر شفیع‌خدایی اظهار داشت: بر اساس تحلیل نقشه های پیش یابی جوی استان طی امروز و روزهای آینده در ساعاتی از عصر و شب شرایط برای افزایش ناپایداری‌های موقت جوی به صورت محلی در برخی نقاط مرتفع استان فراهم است.

وی اضافه کرد: بنابراین طی این مدت در نقاط مرتفع شرقی و جنوب شرقی استان رشد ابر گاهی همراه با وزش باد و رعد و برق و رگبارهای پراکنده دور از انتظار نیست.

شفیع‌خدایی بیان کرد: برای ساعات آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، مه صبحگاهی و در برخی ساعات افزایش ابر و در نقاط مرتفع شرقی و جنوب شرقی استان با احتمال افزایش ناپایداریهای جوی پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: جهت باد متغیر غالباً جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۲۸ کیلومتر در ساعت و طی ساعات بعدازظهر گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت است.

وی خاطرنشان کرد: طی این مدت ارتفاع موج دریا در سطح استان بوشهر نیز بین ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر خواهد بود.

شفیع‌خدایی افزود: فردا زمان جزر اول دریا ساعت یک و ۴۴ دقیقه بامداد، مد اول ساعت هشت و شش دقیقه، جزر دوم ۱۵ و شش دقیقه و مد دوم دریا ساعت ۲۱ و ۲۵ دقیقه خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر