سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۷۳۱۴
چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵

فکرشهر: مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: شرایط برابر اشتغال برای بانوان و آقایان در پارس جنوبی فراهم است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، مهدی یوسفی اظهار داشت: در راستای بهبود وضعیت اشتغال در پارس جنوبی تلاش‌های خوبی صورت گرفته است و تلاش می‌شود که شرایط مناسبی برای اشتغال در این منطقه فراهم شود.

وی از صدور ابلاغیه عدم تبعیض جنسیتی در معرفی کارجویان در منطقه ویژه پارس خبر داد و اضافه کرد: بر این اساس شرایط برابر برای بانوان و آقایان در زمینه اشتغال فراهم می‌شود.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با تاکید بر رعایت عدم تبعیض جنسیتی در اشتغال در صنایع مستقر در پارس جنوبی، بیان کرد: این ابلاغیه خطاب به مدیریت کار و خدمات اشتغال صادر شده است.

وی ادامه داد: در همه موارد جذب در پارس جنوبی به استثنای اشتغال در سمت‌های اقماری و سکوهای دریایی همه شرکت‌ها و پیمانکاران باید شرایط برابری را برای بانوان در جذب لحاظ کنند.

یوسفی خاطرنشان کرد: این ابلاغیه نظر به اسناد بالا دستی، تأکیدات مقام معظم رهبری و سیاست‌های شفاف دولت جمهوری اسلامی و ابلاغیه مقام عالی وزارت صادر شده است.

پارس جنوبی در شهرستان‌های عسلویه و کنگان استان بوشهر واقع است و به عنوان قطب اقتصادی و انرژی کشور شناخته می‌شود که یکی از مهمترین عرصه‌های اشتغال در سطح کشور محسوب می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر