سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
رئیس شورای اسلامی شهر جم خبر داد:
کد خبر: ۳۷۳۲۶
چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴

فکرشهر: رئیس شورای اسلامی شهر جم از مسقف کردن رودخانه فصلی جم برای استفاده برای پارکینگ عمومی خبر داد.

پارکینگ

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عبدالحسین اکسیر صبح چهارشنبه در بازدید از رودخانه فصلی جم از مسقف کردن رودخانه فصلی جم برای استفاده برای پارکینگ عمومی خبر داد و اظهار داشت: نبود پارکینگ عمومی در شهر جم یکی از معضلات جدی شهر بود که با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی و رشد سریع جمعیت جم لزوم احداث آن به شدت احساس می‌شد.

رئیس شورای اسلامی شهر جم افزود: با پیگیری‌های فرماندار جم و نگاه مثبت ایشان و با حضور مدیرعامل آب منطقه‌ای استان بوشهر از رودخانه بزرگ فصلی جم بازدید میدانی انجام شد.

اکسیر با بیان اینکه اداره آب منطقه‌ای استان با احداث پارکینگ مسقف بر  روی رودخانه فصلی موافقت کرده است افزود: پس از بررسی و کارشناسی مسیر رودخانه، عملیات اجرایی پارکینگ شروع می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر جم از ساماندهی رودخانه بزرگ شهر جم از روستای بهرباغ تا اکبرآباد خبر داد و افزود: در راستای ساماندهی رودخانه‌های فصلی، توسعه فضای سبز، احداث بلوار ساحلی و ایجاد فضاهای تفریحی و گردشگری نیازمند همراهی و همکاری مردم، دهیاران وشوراهای اسلامی روستاهای مجاور رودخانه هستیم.

وی با تقدیر از همراهی و نگاه ویژه فرماندار و مدیرعامل آب منطقه‌ای استان بوشهر افزود: برای انجام این پروژه مهم نیاز است شوراهای اسلامی روستاهای همجوار با شورای اسلامی شهر جم همکاری لازم را داشته باشند.

اکسیر خاطرنشان کرد: ساماندهی رودخانه فصلی علاوه بر توسعه فضای سبز و همچنین احداث بلوارهای ساحلی می‌تواند به ایجاد یک فضای تفریحی بزرگ کمک شایاین کند.

رئیس شورای اسلامی شهر جم به همراه فرماندار جم، مدیرعامل آب منطقه‌ای استان بوشهر و سرپرست شهرداری جم از روند اجرای پارکینک مسقف وساماندهی روی رودخانه فصلی جم بازدید کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر