پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۷۳۲۹
چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰

فکرشهر:  کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از افزایش ابر در استان خبر داد و گفت: رگبارهای پراکنده دور از انتظار نیست.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، پیام مساعدی اظهار داشت: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی جوی و دریایی استان نشان می‌دهد که امروز و روزهای آینده در ساعاتی از عصر و شب شرایط برای افزایش ناپایداری‌های موقت جوی به صورت محلی در برخی نقاط مرتفع استان فراهم است.

وی اضافه کرد: بنابراین طی این مدت در نقاط مرتفع شرقی و جنوب شرقی استان رشد ابر گاهی همراه با وزش باد و رعد و برق و رگبارهای پراکنده دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: آسمان استان صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی ، مه صبحگاهی و در برخی ساعات افزایش ابر و در نقاط مرتفع شرقی و جنوب شرقی استان با احتمال افزایش ناپایداری‌های جوی پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: جهت باد متغیر غالباً جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۳۲ کیلومتر در ساعت و در هنگام وقوع ناپایداری تا بیش از ۴۰ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا بین ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

مساعدی اضافه کرد: فردا زمان جزر اول دریا ساعت دو و ۲۸ دقیقه بامداد، مد اول ساعت هشت و ۴۷ دقیقه، جزر دوم ساعت ۱۵ و ۳۲ دقیقه و مد دوم دریا ساعت ۲۱ و ۵۰ دقیقه خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر