شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۷۳۶۲
جمعه ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۰

فکرشهر: امام جمعه بردخون گفت: روز به روز سفره مردم کوچک‌تر می‌شود و قدرت خرید مردم کاهش می یابد.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام سیدحسین رکنی حسینی در خطبه های این هفته نماز با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: واقعه مبارک غدیر خم دشمنان اسلام را  نا امید کرد.

وی افزود: دین بدون ولایت ناقص است و نبوت بدون امامت  و ولایت کامل نیست.

رکنی حسینی با بیان اینکه اختلاف بین مسلمانان از زمانی آغاز شد که حق امامت را از حضرت علی غصب کردند، اضافه کرد: مشکلات جهان اسلام ناشی از این تصمیم غلط بود که پس از ارتحال پیامبر اسلام واقع شد و مظلومیت خاندان نبوت را به همراه داشت. 

وی ادامه داد: دشمنان می کوشند ملت ایران را از ولایت جدا کنند اما مردم ایران با همه مشکلات، فشارها و سختی ها باز بر سر پیمان خود ایستاده اند. 

لزوم واکنش به کشتار مسلمانان میانمار

امام جمعه بردخون ابراز داشت: بازی با آبروی مردم عمل شایسته‌ای نیست که متاسفانه عده‌ای به راحتی به دیگران نسبت‌های ناروا می‌دهند که نباید به دلیلی که با کسی موافق نیستیم یا او را قبول نداریم حیثیتش را زیر سؤال ببریم.

رکنی حسینی به کشتار مسلمانان میانمار اشاره کرد و گفت: این روزها حادثه دردناکی در جهان اسلام واقع می شود که مسلمانان میانمار مظلومانه کشته می شوند اما مدعیان حقوق بشر عکس‌العملی نشان نمی دهند و مسلمانان نیز واکنشی ندارند.

خطیب جمعه بردخون به آغاز دولت دوازدهم و رفع فقر تا سال ۱۴۰۰ اشاره کرد و افزود: تورم و رکود و گرانی در کشور بیداد می کند و روز به روز سفره مردم کوچک‌تر می‌شود و قدرت خرید مردم کاهش می یابد.

مسؤلان آمارهای واقعی را بیان کنند

وی از مسؤلان خواست که اتاق های دربسته را ترک کنند و به میان مردم  بیایند و آمارها را در کوچه و بازار بنویسند. 

امام جمعه بردخون خاطرنشان کرد: مسؤلان آمارهای واقعی را بیان کنند و به صداقت با مردم سخن بگویند و خود در بازار حاضر شوند و خرید کنند اما مردم باز دست از آرمان های خود برنمی دارند.

نمازگزاران پس از پایان نماز در حمایت از مردم مظلوم میانمار و محکومیت جنایات دشمنان تا بوستان شهدای گمنام راهپیمایی کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر