پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۷۳۶۵
جمعه ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۶

فکرشهر: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکل صدور سند مالکیت منازل جزیره خارگ برطرف می‌شود گفت: با توجه به تدوین مسئولیت‌های اجتماعی برای صنایع بزرگ، وزارت نفت مسئولیت اجتماعی خود را در جزیره خارگ اجرا کند.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه خارگ با اشاره به برنامه‌های تدوین شده برای حل مشکلات و افزایش رفاه نسبی مردم جزیره خارگ اظهار داشت: نشست‌های گوناگونی با مسئولان وزارت کشور و نفت برای رسیدگی بیشتر به حل مشکلات مردم خارگ انجام شده که در آینده نزدیک مردم شاهد تحقق آن هستند.

وی با بیان اینکه مشکل صدور سند مالکیت منازل جزیره خارگ برطرف می‌شود خاطر نشان کرد: برای این مهم در آخرین نشست با وزیر کشور دستور صریح برای حل مشکلات صدور اسناد مالکیت منازل مسکونی جزیره خارگ  داده شد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه معضل هلیله و بندرگاه بوشهر پس از 40 سال برطرف شد تاکید کرد: با تدبیری که اندیشیده شد معضل و مشکل بندرگاه و هلیله که در جوار نیروگاه اتمی بوشهر هستند پس از 40 سال برطرف شد.

خدری با اشاره به اجرای طرح‌های زیرساختی در هلیله و بندرگاه افزود: بیش از 500 میلیارد ریال برای عمران و آبادانی هلیله و بندرگاه تعریف شده که نقش مهمی در رفاه و آسایش مردم این دو منطقه دارد.

وی با اشاره به اینکه اجرایی شدن مسئولیت‌های اجتماعی در جزیره خارگ مشکلات مردم این منطقه برطرف می‌شود گفت:  با توجه به تدوین مسئولیت‌های اجتماعی برای صنایع بزرگ، وزارت نفت مسئولیت اجتماعی خود را در جزیره خارگ برای حل مشکلات مردم اجراء کند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی از حل مشکل سنددار شدن اراضی مسکونی تنگک‌های بوشهر خبرداد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده بزودی مشکل سنددار شدن واحدهای مسکونی خارگ و تنگک‌ها برطرف می‌شود.

خدری با اشاره به حل مشکل برق در خارگ بیان کرد: نیروگاه 15 مگاواتی برق در خارگ مستقر شده که مشکلات این عرصه در راستای رفاه و تحقق مطالبات مردم برطرف می‌کند.

وی با اشاره به حذف کارت تردد در خارگ بیان کرد: با تاکید وزیر کشور مبنی بر حذف کارت تردد در خارگ،  رفت و آمد به این جزیره همانند دیگر جزایر و مناطق به صورت عادی و آزاد  می‌شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی از حل مشکلات اشتغال بومی‌های خارگ خبرداد و گفت: اشتغال نیروهای جزیره خارگ در تاسیسات نفتی این جزیره مورد تاکید قرار گرفته که بزودی پایانه صادرات نفت خارگ 40 نفر نیرو استخدام می‌کند که بخش عمده‌ای از آن جوانان جزیره خارگ است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر