پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۷۳۸۳
شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰

فکرشهر: سرمربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت: طرفداران تیم پارس جنوبی کوچک‌ترین بی‌احترامی به تیم ما نکردند و مانند تماشاگران نمونه، تیم خودشان را تشویق کردند.

به گزارش فکرشهر، مهدی پاشازاده پس از پیروزی تیمش در ضربات پنالتی مقابل پارس جنوبی جم و صعود تیم نساجی به جمع 16 تیم برتر جام حذفی اظهار داشت: از طرفداران خونگرم و خوب تیم پارس جم تشکر می‌کنم. آنها کوچک‌ترین بی‌احترامی به تیم ما نکردند و مانند تماشاگران نمونه، تیم خودشان را تشویق کردند. جای طرفداران ما هم در این مسابقه خالی بود. البته حدود هفت هشت نفر طرفدار ما در ورزشگاه بودند، اما ای کاش راه نزدیک بود تا هواداران نساجی هم بتوانند بیایند و تیم خود را تشویق کنند.

سرمربی تیم نساجی در پاسخ به سؤال خبرنگاری که گفت نساجی تنها دفاع می‌کرد، افزود: ما هم خوب دفاع کردیم و هم خوب حمله کردیم. این‌طور نبود که فقط بخواهیم زیر توپ بزنیم. ما موقعیت‌های خوبی هم ایجاد کردیم. اگر داور با ما مهربان بود زودتر به گل می‌رسیدیم. شما انتظار دارید مقابل تیمی که در صدر جدول لیگ برتر حضور دارد، چگونه بازی کنیم؟! ما به هدفی که خواستیم رسیدیم و همان‌طور که گفتم به خوبی دفاع و حمله کردیم. این نشان‌دهنده شخصیت تیمی ماست.

به نوشته ی تسنیم، وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری که گفت چرا قبل از بازی کسی روی نیمکت تیم شما نبود و با تارتار دست ندادید، تصریح کرد: شما دیدید که کسی سمت من بیاید و من دست ندهم؟! این کار نه غیرحرفه‌ای است و نه غیراخلاقی، اما شما به آن عادت کرده‌اید. در فوتبال جهان هیچ مربی قبل از بازی سمت کسی نمی‌رود. در لیگ دسته اول هم زمانی که به گل‌گهر سیرجان باختیم، پس از بازی با وینگو بگوویچ دست دادم. شما باید بفهمید معنی غیرحرفه‌ای چیست؟ متأسفانه اینجا قبل از بازی به هم گل و شیرینی می‌دهند و پس از مسابقه به هم توهین می‌کنند. تارتار دوست من است و با او رابطه خوبی دارم، اما همین‌جا می‌گویم کسی به سمت من نیامد. در قائمشهر هم که شهر خودم است من سمت کسی نمی‌روم، بلکه پس از مسابقه به سمت نیمکت تیم حریف می‌روم. در فوتبال دنیا نیز همین‌گونه است. خودم می‌دانم کارم را چگونه انجام دهم.

پاشازاده در پاسخ به پرسش خبرنگاری که علت غیبت او را در نشست خبری قبل از مسابقه پرسید، اظهار داشت: شما ببینید که ما چه زمانی به جم رسیدیم. اگر در این اینترنت جستجو هم کنید معلوم می‌شود که چقدر با تأخیر به اینجا آمدیم. مطمئن باشید اگر بازی را می‌باختیم هم به نشست خبری می‌آمدم، چون احترام به قانون واجب است.

سرمربی تیم نساجی در خصوص اینکه گفته می‌شود او از هدایت نساجی استعفا خواهد کرد، گفت: شما اول بررسی کنید که من کی و کجا استعفا دادم و بعد این پرسش را مطرح کنید!

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر