پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۷۳۸۷
شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: اعتبارات عمرانی استان بوشهر طی چهار سال اخیر از ۳۱۰ میلیارد تومان به هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم گراوند صبح شنبه در جمع مسئولان در جزیره خارگ اظهار داشت: خارگ همواره به عنوان نماد مقاومت و پایداری و محلی برای اتحاد و وحدت بین شیعه و سنی شناخته می‌شود.

وی با تسلیت به مناسبت درگذشت حاج عبدالطیف شکری امام جمعه اهل سنت جزیره خارگ، بیان کرد: این عالم فقید همواره به عنوان عاملی برای اتحاد بین مردم در این جزیره شناخته می‌شدند.

گراوند خاطرنشان کرد: با تلاش استاندار بوشهر، ائمه جمعه، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان و دیگر مسئولان شاهد وحدت و همدلی خوبی در سطح استان هستیم که زمینه را برای توسعه استان فراهم ساخته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از تلاش ویژه برای رفع مشکلات مردم در جزیره خارگ خبر داد و اضافه کرد: در نشست‌هایی که با مردم و مسئولان جزیره خارگ داشتیم مشکلات جزیره را شناسایی و برای رفع آن تلاش خواهیم کرد.

وی از بهبود وضعیت ایاب و ذهاب به جزیره خارگ به عنوان یکی از مهمترین مطالبات مردم این جزیره اشاره کرد و افزود: ساماندهی اسکله مسافری در جزیره خارگ را در دستور کار داریم و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد رفع این مشکل باشیم.

گراوند به افزایش چشمگیر اعتبارات عمرانی استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: اعتبارات استان بوشهر از ۳۱۰ میلیارد تومان در دولت دهم به هزار و  ۹۰۰ میلیارد تومان در سال قبل افزایش یافته است.

وی بیان کرد: افزایش اعتبارات زمینه را برای توسعه هرچه بیشتر استان فراهم می‌کند و تلاش داریم تا با شناسایی نیازها و مطالبات مردم، بهترین خدمات را به مردم ارائه کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر