شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۷۳۸۹
شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳

فکرشهر: دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر استان بوشهر گفت: با مدیریت سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر و هنرمندی بسیجیان همزمان با عید غدیرخم واقعه غدیر در شهرستان‌های ۱۰گانه استان بوشهر بازسازی می‌شود.

به گزارش فکرشهر، حسین کارگر ظهر امروز در آیین بزرگ جشن غدیر در مصلای جمعه بوشهر با تبریک این روز مهم و سرنوشت ساز به برنامه‌های این عید مهم و سرنوشت ساز پرداخت و اظهار داشت: برنامه جشن عید غدیرخم از عیدقربان تا عید غدیر به مدت 10 روز به عنوان دهه امامت و ولایت در سراسر استان بوشهر برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری 40 برنامه خاطرنشان کرد: در ایام امامت و ولایت 40 عنوان برنامه در ابعاد و بخش‌های مختلف معرفتی، آموزشی، مسابقه‌ای، قرآنی، ایستگاه‌های صلواتی، جشن‌های ویژه و خطبه‌خوانی غدیر در شهرها و روستاهای استان بوشهر برگزار شده است.

به نوشته ی تسنیم، دبیر بنیاد بین المللی غدیر استان بوشهر با بیان اینکه برگزاری جشن‌ها و آیین‌های غدیر در استان بوشهر با مدیریت جوانان برگزار شده است خاطر نشان کرد: یکی از برنامه‌های مهم در روز عید غدیر خم «ضیافت علوی» است که در این روز بیش از 40 هزار پرس غذا بین مردم در مرکز استان بوشهر توزیع شد.

کارگر با بیان اینکه اطعام مردم در روز عید سعید غدیرخم با مشارکت خیران و کمیته امداد استان بوشهر برگزار شد افزود: در بیشتر شهرهای استان بوشهر اطعام علویون در روز عید غدیرخم برگزار و هزاران پرس غذا بین مردم توزیع شد.

وی  بیان کرد: پخت و توزیع غذا در حسینیه‌ها و مساجد و تکایا از برنامه‌های امروز بوشهر بود که با مشارکت بانوان و آقایان و مدیریت جوانان استان بوشهر محقق شد.

دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر استان بوشهر از بازسازی واقعه غدیر در این استان خبر داد و  گفت: با مدیریت سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر و هنرمندی بسیجیان، همزمان با عید غدیر خم واقعه غدیر در شهرستان‌های 10گانه استان بوشهر بازسازی می‌شود.

کارگر بیان کرد: در برخی شهرهای استان بوشهر 4 شب واقعه غدیر با هنرمندی بسیجیان بازسازی و به نمایش درآمد که مورد توجه مردم قرار گرفت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر