شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۳۷۴۳۱
دوشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱

فکرشهر: رئیس هیات قایقرانی استان بوشهر گفت: 2 بانوی قایقران این استان به نام های درنا ماهینی و الناز قاسمی همراه با تیم سکان بعنوان نماینده ایران در جام باشگاه های جهان در ایتالیا تاریخ ساز شدند.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، مهدی زارعی افزود: مسابقات دراگون بوت قهرمانی باشگاه های جهان در شهر ونیز ایتالیا با رقابت نمایندگان کشورها در ماده ٢٠٠ متر ادامه یافت که حاصل آن کسب مدال برنز بانوان سکان در این مسافت بود.

وی بیان کرد: در مسابقات یاد شده تیم بانون سکان درمسافت 200 متر در دور مقدماتی با رکورد ١:٠٧.٧١ و با اختلاف ٢.٧٦ ثانیه بالاتر از نمایندگان فیلیپین، جمهوری چک، آمریکا، هنگ کنگ و آلمان قرار گرفت و بطور مستقیم راهی فینال شد.

درمسابقه فینال این مسافت تیم های مالافلوتیلیا از اوکراین و نکاردراخن آلمان به ترتیب اول و دوم شدند و بانوان سکان ایران نیز مدال برنز(نخستین مدال ایران در مسابقات دراگون بت باشگاه های جهان) را به گردن آویختند.

وی ادامه داد: در بخش پیشکسوتان نیز که از استان بوشهر عبدالرسول و احمد غریبی حضور داشتند تیم سکان از راهیابی به دور فینال باز ماند.

زارعی یادآورشد: در رده سنی آزاد آقایان نیز که از استان بوشهر حمید مرادی و سجاد غریبی حضور داشتند تیم سکان ایران پس از راهیابی به دور فینال رتبه پنجم مسابقات را کسب کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر