پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۷۴۶۳
سه‌شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۳

فکرشهر: رئیس پلیس استان بوشهر با اشاره به آثار زیان‌بار مصرف کالای قاچاق گفت: ۸۰ تن قرص و پودر نیروزا قاچاق و غیرمجاز به ارزش ۷۰ میلیارد ریال در شهرستان دیلم معدوم شد.

به گزارش فکرشهر، سردار خلیل واعظی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در دیلم با تاکید بر مبارزه قاطع با قاچاق کالا اظهار داشت: برای آگاهی مردم از آثار زیان‌بار مصرف کالای قاچاق باید اطلاع رسانی شود تا مردم از خرید و مصرف این گونه کالاها پرهیز کنند.

وی از اشراف پلیس بر اوضاع مناطق مختلف استان بوشهر و فعالیت قاچاقچیان خبرداد و گفت: اشرافیت پلیس در استان بوشهر سبب شده است فضای این استان برای قاچاق کالا ناامن شود به‌گونه‌ای که درکوتاه‌ترین زمان متخلفان، در تور پلیس گرفتار می‌شوند.

رئیس پلیس استان بوشهر با اشاره به کشف کالای قاچاق در دیلم بیان کرد: ماموران نیروی انتظامی دیلم موفق به کشف 80 تن مواد و قرص نیروزا  قاچاق و غیر مجاز در دو هفته گذشته شدند که در برنامه‌ای هماهنگ امروز معدوم شدند.

سردار واعظی، ارزش این محموله‌های غیرمجاز را 70 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این محموله، بزرگترین محموله قاچاق قرص و پودر نیروزا است که با هوشیاری و رصد شبانه‌روزی پلیس دیلم کشف شده است.

وی، کالای خارجی بدون پروانه گمرکی را  قاچاق دانست و تاکید کرد: مبارزه قاطع با قاچاق کالا از برنامه‌ها و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است چراکه پدیده قاچاق فقر، بیکاری و ضربه خوردن به پیکر اقتصاد جامعه در پی دارد.

رئیس پلیس استان بوشهر با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی تیم‌های مبارزه با قاچاق کالا بیان کرد: با استقرار پلیس در تمامی نقاط استان بوشهر و اشراف اطلاعاتی،قاچاقچیان در کوتاه‌ترین زمان دستگیر می‌شوند.

سردار واعظی با قدردانی از همکاری و تعامل مردم با پلیس در راستای مبارزه با قاچاق بیان کرد: مبارزه با قاچاق به صورت فرهنگ اجتماعی و مردمی تبدیل شده چراکه موفقیت پلیس در این راستا با همکاری مردم محقق می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر