جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۷۴۶۵
سه‌شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۲

فکرشهر: مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: در 24 ساعت گذشته دما در برازجان مرکز شهرستان دشتستان به 45 درجه سانتیگراد و میزان رطوبت در جزیره خارگ نیز به 88 درصد رسید.

به گزارش فکرشهر، نادر شفیع خدایی روز دوشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: در این مدت دما در شهر خورموج مرکز شهرستان دشتی 44 و در اهرم مرکز شهرستان تنگستان و دیلم نیز42 درجه سانتیگراد گزارش شد.

وی بیان کرد: در 24 ساعت گذشته رطوبت هوا در شهرهای دیر و عسلویه به 85 و در بوشهر نیز به 80 درصد رسید.

شفیع خدایی ادامه داد: بررسی نقشه های پیش یابی جوی و دریایی استان بوشهر همچنان نشان دهنده افزایش ناپایداری های موقت جوی در ساعاتی از عصر و شب در برخی نقاط بویژه مناطق مرتفع شرقی و جنوب شرقی استان بوشهر است.

وی گفت: بنابراین طی این مدت در نقاط مرتفع شرقی و جنوب شرقی استان بوشهر رشد ابر گاهی همراه با وزش باد و رعد و برق و رگبارهای پراکنده دور از انتظار نیست. 

شفیع خدایی گفت: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی ، مه صبحگاهی و در برخی ساعات افزایش ابر و در نقاط مرتفع شرقی و جنوب شرقی استان با احتمال وقوع ناپایداری های موقت جوی پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: در این مدت جهت وزش باد متغیر بطور غالب جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت هشت تا 30 کیلومتر در ساعت پیش بینی شده که در هنگام وقوع ناپایداری تا بیش از 40 کیلومتر در ساعت نیز می رسد.

شفیع خدایی گفت: در 24 ساعت آینده ارتفاع موج در خلیج فارس نیز 30 تا 90 سانتیمتر پیش بینی شده که گاهی تا 120 سانتیمتر نیز می رسد.

وی یادآور شد: فردا زمان جزر اول دریا ساعت : 06:21 دقیقه ، مد دریا 12:17 دقیقه و جزر دوم دریا 17:55 خواهد بود. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر