جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
ارسالی خوانندگان؛
فکرشهر: آقای تاجگردون بداند که با سخنان چند ماه پیش خود هیچ اعتباری میان مردم بوشهر ندارد و خود بهتر می داند که نه او و نه حسینی، هیچ جایگاهی در میان مردم این استان نخواهند داشت و مانند دیگر کسانی که قصد کشتن مردم از تشنگی را داشتند، از آنها یاد می کنند...
کد خبر: ۳۷۴۹۶
پنجشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰

فکرشهر: یکی از مخاطبین فکرشهر، با ارسال مطلب زیر، از دخالت برخی افراد غیر مرتبط به استان بوشهر برای انتخاب استاندار شاکی شده و خطاب به تاجگردون ـ نماینده مردم گچساران در مجلس ـ که یکی از افراد در حال رایزنی برای انتخاب استاندار بوشهر است، نوشته:

«استان مظلوم و تقریبا بدون مدیر و صاحب بوشهر، امروز جولانگاه افراد متفاوتی است، کسانی که فکر می کنند به  دلیل قرار گرفتن در جایگاه یا مسندی که صلاحیت آن را ندارند، می‌توانند برای مردم بوشهر تعیین تکلیف کرده و عرض خود ببرند و زحمت ما بدارند. در این میان علاوه بر آن که استاندار فعلی بوشهر می خواهد یکی مانند خودش را به عنوان جانشین تعیین کند و سپس راهی استان دیگری شود، اما خبرها حکایت از آن دارد که گروه‌های دیگری خارج از استان که تا دیروز می خواستند آب را بر مردم بوشهر ببندند و تهدید می‌کردند که آب نیست که به بوشهر بدهیم، درصدد تعیین استاندار مد نظر خود هستند.

یکی از این افراد آقای تاجگردون نماینده گچساران در مجلس شورای اسلامی است که تابستان سال گذشته با حرف های خود در مورد آب ما را به یاد دشت کربلا و سپاه امام حسین (ع) و یزید انداخت و تاکید کرد که آب نیست به مردم بوشهر برسد. این آقا که با این حرف خود دل مردم بوشهر را شکست، اما این روزها مخفیانه و در پستوی تاریک سیاست پنهان شده و می‌خواهد برای بوشهر استاندارد تعیین کند و گزینه مدنظر او آقای حسینی نامی است که می‌خواهد به بوشهر گسیل کند.

آقای تاجگردون بداند که با سخنان چند ماه پیش خود هیچ اعتباری میان مردم بوشهر ندارد و خود بهتر می داند که نه او و نه حسینی، هیچ جایگاهی در میان مردم این استان نخواهند داشت و مانند دیگر کسانی که قصد کشتن مردم از تشنگی را داشتند، از آنها یاد می کنند.

 قابل توجه آقای تاجگردون آنکه ما مردم بوشهر اگرچه غریب نواز هستیم و مدیران قابل و با عرضه‌ای نداریم که از ما در مقابل افراد فرصت طلبی مانند شما دفاع کنند، اما همان اندازه غیرت و جنم داریم که اجازه ندهیم امثال شما برای ما تعیین تکلیف کنند. مطلع باشید و بدانید که خود شما و آقای حسینی به هیچ عنوان پایتان به استان بوشهر نخواهد رسید و اگر هم راهی استان شوید، کسی به استقبال شما نخواهد آمد، چرا که شما را غاصب می دانیم. 

آقای تاجگردون و شرکاء، شک نداشته باشید که آقای حسینی حتی یک روز هم نخواهد توانست در استان ما مدیریت کند، ما اجازه نخواهیم داد شما برای تامین منافع خود و اطرافیانتان بوشهر را فدا کنید، اگر فکر می‌کنید می‌توانید برای بوشهر استانداری بفرستید بدون آنکه مردم این استان مظلوم مطلع باشند، پس اجازه بدهید ما هم برای استان شما استانداری بفرستیم که شما و شرکایتان در جریان آن نباشید و نه دوست داشته باشید. 

توصیه ما به عنوان مردم بوشهر به شما آنکه سر اسب خیال خام خود را به سمت دیگری برده و ما بوشهری ها را به حال خود واگذارید تا جایگزینی در خور و شان خود برای استانداری انتخاب کنیم که ویرانی های چهار سال گذشته را جبران کند.»

نظرات بینندگان
محمد محبوبی
|
-
|
جمعه ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۸
این روزها برای بوشهر و مردمش روزهای پر تنشی سیاسی و در عین حال سرنوشت ساز در حال گذر است . واز بد حادثه و مثل همیشه به علت نداشتن مدیر ارشد قابل و توانمندی سیاسی و با جاذبه ای کاریزمائی در بین مردم بوشهر و اختلاف و منیت پرستی گروههای سیاسی اصلاح طلب ، آنهم در دولتی که به آنها اقبال کرده است ، و در نهایت قرار دادن استان در یک خواب نخوت و غرور کاذب و مخرب ، موجبات دخالت افراد غیر مسئول از بیرون استان را رقم زده است تا برای مردم بوشهر تصمیم سازی و تصمیم گیری کنند . مجمع نمایندگانی ما نیز خیلی دیر تر از افراد دارای یال و کوپال سیاسی بیگانه در استان گرینش استاندار  را در دستور کار خود قرار داده اند و بیشتر نظاره گر موضوع هستند تا ببینند جریان به کدام سمت و سویی جهت می گیرد و سمت غالب کجاست ، تا آنها نیز خود را بدان منتسب کرده مال خود کنند . این انفعال را سالها شاهد بوده و امسال هم نظاره گریم . چون در زمان انتخاب نمایندگان مجلس در استان  به صلاحیتهای عمومی و اختصاصی نمایندگانمان توجه ای جدی نداریم تا امروز چوب آن را نوش جان کنیم . تمدن و فرهنگ و حوزه  فهم سیاسی بوشهر و بوشهری در ایران کمتر از هیچ یک از استانهای کشور نیست ؛ زیرا این استان با تهران و تبریز هم قطار است ، اما چه شده است که مردان تصمیم گیر بوشهر در خواب اختلاف و منیت و شخص پرستی محض غوطه ور شده اند و دهن کجی ها و تعرضات تعیین استان دار افراد غیر مسئول در استان را نمی ببینند . منظور از ندیدن ، دیر انتخاب کردن و گزینش نامناسب و مردد بودن در انتخاب است . هرچه تعداد معرفی شوندگان برای پست استانداری بوشهر زیاد باشد ، به همان نسبت احتمال انتخابشان کاهش می یابد .پس ، شخصیتهای برون استانی نیز با شناختی که از ضعف  مدیریت درونی استان بوشهر دارند به خود اجازه تعیین استاندار را می دهند  و لا جرم همانها موفقند. چرا که از ضعف نمایندگان ما در وزارت کشور و مجلس و در نهایت دولت به جد با خبرند . بنابراین ؛ ای مدعیان تصمیم ساز و تصمیم گیر ، بر صندلی اختلاف پائین آمده بر فرش اتحاد بنشینید و سرنوشت مردم استان را در نظر بگیرید ، نه گرفتن پست و میز رنگارنگ تا شما هم همرنگ جماعت شوید . بیدار ، بیدار و بیدار شوید که سونامی سیاسی همه را با خود خواهد برد .

درد دلی از : مهندس محمد محبوبی

 
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر