جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۷۵۱۱
جمعه ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۴

فکرشهر: عضو شورای شهر خارگ با اشاره به اجرای طرح مطالعاتی جامع خارگ گفت: طرح جامع خارگ با نگاه ملی در حال مطالعه است که با تکمیل آن مورد تصویب شورای عالی شهرسازی قرار می‌گیرد.

به گزارش فکرشهر، مهدی بخشی صبح پنج شنبه در بازدید اعضای شورای عالی شهرسازی و معماری از خارگ با بیان اینکه جزیره خارگ در ابعاد گوناگون مورد توجه قرار دارد اظهار داشت: شهر خارگ یک منطقه ویژه و مورد توجه همگان قرار دارد چراکه این جزیره علاوه بر قطب صادرات نفت خام کشور در ابعادگوناگون اقتصادی و اجتماعی از جایگاه مهمی برخوردار است.

وی با اشاره به نقش خارگ در هشت سال جنگ تحمیلی خاطر نشان کرد: خارگ در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی بیش از روزهای دفاع مقدس مورد حملات هوایی دشمنان بعثی قرار گرفت که به سبب این مهم  به عنوان جزیره مقام و پایداری نام گرفته است.

به نوشته ی تسنیم، عضو شورای شهر خارگ با تاکید بر تسریع  در تکمیل مطالعات طرح جامع خارگ گفت: تکمیل مطالعه و تصویب طرح  جامع  خارگ در اجرای برنامه‌های توسعه‌ای و رشد و بالندگی این شهر نقش مهمی دارد.

مهدی بخشی با اشاره به اینکه شهر خارگ از جهات مختلف ارتقاء یافته است تاکید کرد: با توجه به اینکه جزیره خارگ از جهات گوناگون توسعه و گسترش یافته است نقشه جامع این شهر می‌تواند در اجرای طرح‌های عمرانی بر اساس نقشه راه تدوین شده موثر باشد.

وی با بیان اینکه عدم نقشه جامع، مشکلات شهر خارگ را افزایش داده است افزود: تعامل شهرداری و اعضای شورای شهر خارگ سبب تسریع در اجرای طرح‌های عمران شهری شده که امسال تحول مهمی در منظر شهری ایجاد می‌شود.

عضو شورای شهر خارگ با اشاره به اجرای طرح مطالعاتی جامع خارگ گفت: طرح جامع خارگ بانگاه ملی در حال مطالعه است که با تکمیل آن مورد تصویب شورای عالی شهرسازی و معماری قرار می‌گیرد.

مهدی بخشی بیان کرد: این طرح پس از تصویب در کارگروه تخصصی امورزیربنایی و شهرسازی به تصویب شورای عالی شهرسازی و معماری می‌رسد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر