جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۷۵۱۲
جمعه ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۵

فکرشهر: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدراستان بوشهرگفت:با اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و مبارزه با خرده فروشان و توزیع کنندگان موادمخدر در شهر بوشهر 12 خرده فروش موادمخدر دستگیر شدند.

به گزارش فکرشهر، سرهنگ عبدالله خسروانی روز پنج شنبه در جمع خبرنگاران افزود: این طرح به مدت 48 ساعت با محوریت پلیس مبارزه با موادمخدر و همکاری کلانتری های شهر بوشهر به مرحله اجرا گذاشته شد. 

وی یادآورشد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در راستای اجرای این طرح مقدار 81 گرم گراس ، 24 گرم هروئین ، 13 گرم شیشه، 5 گرم حشیش ، 7دستگاه ترازوی توزین و 8 عدد پایپ مخصوص استعمال شیشه کشف کردند. 

وی با بیان اینکه در همین ارتباط 12 نفر از خرده فروشان موادمخدر شناسایی، دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی منتقل شدند گفت: اولویت اصلی پلیس مبارزه با موادمخدر، برخورد با خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر در شهر بوشهر است. 

خسروانی ادامه داد: در این راستا از شهروندان درخواست می شود به منظور کاهش تبعات اجتماعی ناشی از مصرف مواد مخدر، هرگونه اخبار در این زمینه را از طریق ستاد خبری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر به شماره 2182832 به این پلیس اطلاع دهند. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر