پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۷۵۱۴
جمعه ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۴

فکرشهر: مدیرکل استاندارد استان بوشهر با تاکید بر رعایت الزامات ایمنی در جایگاه سوخت سی.ان.جی گفت: ۱۰ جایگاه سی.ان.جی استان بوشهر که هیچ اقدامی برای ایمن کردن جایگاه‌ها نکرده‌اند به دستور قضایی دادستان بوشهر پلمب می‌شوند.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، محمدرحیم بهره‌مند در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به  رعایت الزامات ایمنی در جایگاه‌های سوخت سی.ان.جی اظهار داشت: از سال 1390 تمامی جایگاه‌های سوخت سی.ان.جی از لحاظ ایمنی مشمول استاندارد اجباری شدند که این مهم در استان بوشهر مورد توجه ویژه قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه 34 جایگاه  توزیع سوخت سی.ان.جی در استان بوشهر وجود دارد گفت: از مجموع 34 جایگاه توزیع سوخت سی.ان.جی استان بوشهر 3 جایگاه آن غیر فعال است و 31 جایگاه در عرصه  توزیع این سوخت فعالیت می‌کنند.

مدیرکل استاندارد استان بوشهر با بیان اینکه 19 جایگاه توزیع سوخت سی.ان.جی استان بوشهر الزامات ایمنی را رعایت کرده‌اند افزود: از 124 موردالزامات ایمنی تعیین شده در جایگاه‌های سوخت سی.ان.جی، باید حداقل 16 مورد آن در فعالیت این مراکز توزیع سوخت رعایت شود که امکان خدمات رسانی داشته باشند.

بهره‌مند با اشاره به پلمب 10 جایگاه توزیع سوخت سی.ان.جی استان بوشهر خاطر نشان کرد: با وجود تذاکرات لازم برای رعایت  الزامات ایمنی در جایگاه‌های توزیع سوخت سی.ان.جی 10 جایگاه آن هیچ اقدامی برای بهبود وضعیت انجام نداده‌اند.

وی با اشاره به تصمیم‌گیری برای تعطیلی 10 جایگاه توزیع سوخت سی.ان.جی استان بوشهر تصریح کرد: با هماهنگی معاون امور عمرانی استاندار و به دستور قضایی دادستان بوشهر، 10 جایگاه یاد شده از هفته آینده پلمب می‌شوند تا از بروز حوادث احتمالی جلوگیری شود.

مدیرکل استاندارد استان بوشهر با تاکید برجدی گرفت موضوع ایمنی و استاندارد افزود: جایگاه‌های توزیع سوخت موضوع ایمنی و استاندارد را جدی بگیرند چراکه جایگاه ناایمن ایجاد حادثه می‌کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر