چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۷۵۲۶
شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴

فکرشهر: امام جمعه برازجان مرکز شهرستان دشتستان گفت: تفکر امام راحل و انقلاب باید به طور کامل بر مجمع تشخیص مصلحت نظام حاکم باشد و این نهاد به صورت انقلابی فکر و عمل کند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت الاسلام حسن مصلح در خطبه های نمازجمعه شهر برازجان با اشاره به سخنان رهبرمعظم انقلاب در جمع اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: این نهاد یادآور امام راحل و فرآورده انقلاب است و در فرآیند اداره و مدیریت کشور تاثیر بسزایی دارد.

وی یادآورشد: سکوت مجامع بین الملل و رسوایی ماهیت جایزه صلح نوبل در کشتار مردم میانمار آشکار و روشن است.

امام جمعه برازجان تصریح کرد: این فجایع و جنایتها در مقابل کشورها و دولت های اسلامی، مجامع جهانی، دولت های ریاکار و دروغگوی مدعی حقوق بشر در حال رخ دادن است.

وی با تسلیت شهادت عده ای از مردم عراق و زائران ایرانی در حادثه تروریستی ناصریه عراق گفت: داعش بعنوان عامل همه این جنایتها و عملیاتهای تروریستی نفس آخر را دارد می کشد و به فضل پروردگار شاهد ریشه کنی آنها از جامعه اسلامی خواهیم بود.

امام جمعه برازجان از شورای شهر برازجان در انتخاب به موقع و سریع شهردار تقدیر کرد و بر توجه شورا و شهرداری در عمران و آبادی و امورات زیربنایی و اساسی این شهر تاکید کرد.

امام جمعه برازجان همچنین از مجموعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر بابت تامین اعتبار ساخت بیمارستان 17 شهریور برازجان تقدیر کرد.

یکشنبه هفته گذشته با حضور قائم مقام وزیر بهداشت و مسئولان استان عملیات اجرایی بیمارستان 240 تختخوابی 17 شهریور برازجان مرکز شهرستان دشتستان استان بوشهر که ساعت چهار بامداد چهاردهم اردیبهشت سال 95 به دلیل اتصال برق بخش قلب آن آتش گرفت آغاز شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر