پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۷۵۲۹
شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸

فکرشهر: مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از افزایش ناپایداری‌های موقت جوی خبر داد و گفت: روز گذشته شاهد وزش باد با سرعت ۹۷ کیلومتر در ساعت و بارش ۱۷ میلیمتری در برازجان بودیم.

به گزارش فکرشهر، نادر شفیع‌خدایی اظهار داشت: همان‌طور که انتظار می‌رفت طی ۲۴ ساعت گذشته شاهد وقوع ناپایداری‌های جوی در برخی مناطق استان بوشهر بودیم.

وی خاطرنشان کرد: مصداق این امر وزش باد با سرعت ۹۷ کیلومتر در ساعت به همراه رگبار باران ۱۷ میلیمتری در ایستگاه برازجان طی عصر دیروز بود.

شفیع‌خدایی اضافه کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر تداوم وزش جریانات گرم و مرطوب جنوبی و افزایش ناپایداری‌های موقت جوی در برخی نقاط استان به‌ویژه نقاط مرتفع شرقی و جنوب شرقی استان طی ساعات بعد از ظهر تا اواسط هفته آینده است.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر به مهر گفت: بنابراین طی این مدت در این نقاط رشد ابر گاهی همراه با وزش باد، رعد و برق و رگبار پراکنده باران دور از انتظار نخواهد بود.

وی افزود: برای ۲۴ ساعت آینده در استان بوشهر آسمان کمی تا نیمه ابری همراه با مه رقیق صبحگاهی، غبار محلی و در برخی نقاط همراه با ناپایداریهای موقت جوی پیش‌بینی می‌شود.

شفیع‌خدایی ادامه داد: طی این مدت جهت باد غالباً جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۳۲ و در هنگام وقوع ناپایداری تا بیش از ۴۶ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر خواهد بود.

وی اضافه کرد: فردا زمان مد اول دریا ساعت چهار و ۵۶ دقیقه بامداد، جزر اول ساعت ۱۲ و ۵۰ دقیقه، مد دوم ساعت ۱۹ و ۳۵ و جزر دوم دریا ساعت ۲۳ و ۴۵ دقیقه خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر