جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۷۵۴۴
شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵

فکرشهر: روابط عمومی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اعلام کرد: براساس اعلام سازمان غذا و دارو، فرآورده‌های تولیدی شرکت کیمیاگران راز طبیعت شامل قرص های گیاهی دیابت، فشارخون، لاغری غیرقابل ‌مصرف است.

روابط عمومی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با صدور اعلامیه‌ای از مردم استان بوشهر خواست برخی از داروها و مکمل‌های شرکت کیمیاگران رازطبیعت را استفاده نکنند.

در این اطلاعیه که نسخه‌ای از آن به دفتر فکرشهر، نمابر شده، آمده است: از شهروندان بوشهری می‌خواهیم پیش از خرید هرگونه فرآورده‌های طبیعی، مکمل، سنتی و گیاهی با کارشناسان معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تماس بگیرند و نسبت به داشتن مجوز بهداشتی و ماهیت مجوز داده ‌شده اطمینان حاصل کنند.

براساس این گزارش، نام محصولات دارای مجوز در سایت رسمی سازمان غذا و دارو به آدرس www.fda.gov.ir در بخش فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل قابل ‌مشاهده است.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزوده است: خرید وفروش فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل نیازمند گرفتن مجوزهای قانونی از طریق اداره کل نظارت و ارزیابی فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو است.

معاونت غذا وداروی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از همه مصرف‌کنندگان خواست از خرید و مصرف محصول‌های یاد شده خودداری کرده و در صورت مشاهده این معاونت را در جریان قرار دهند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر