پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۷۵۸۶
يکشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر از دستگیری دو سارق در محله‌های جنوبی شهر بوشهر خبر داد و گفت: این افراد تا کنون به هشت فقره انواع سرقت اعتراف کرده اند.

به گزارش فکرشهر، سرهنگ ابراهیم عرب‌زاده صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت در محله‌های جنوبی بوشهر، پس از اجرای طرح انتظامی مبارزه با سرقت، مامورین کلانتری ۱۳ محل سکونت سارقی به هویت «ح، ک» را در محله بهمنی شناسایی و وی را در منزلش دستگیر کردند.

وی افزود: متهم دستگیر شده تا کنون به هشت فقره سرقت از ساختمان‌های درحال ساخت، سرقت داخل خودرو و سرقت منزل با همدستی فردی دیگر به هویت «م» اعتراف کرده است که این متهم نیز دستگیر شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر خاطرنشان کرد: متهمین دارای اعتیاد به مصرف مواد مخدر هستند و اموال مسروفه را به‌منظور تامین هزینه مصرف مواد خود به فروش می‌رساندند.

وی از دستگیری دونفر سارق به‌وسیله مامورین کلانتری ۱۴ تنگک خبر داد و گفت: این سارقین اموال سرقتی از منازل را به یک کارگاه ضایعاتی در تنگک اول می فروخته‌اند که بلافاصله این کارگاه مورد بازرسی قرار گرفت و مقادیر زیادی اموال سرقتی از آن کشف و یک مالخر نیز دستگیر شد.

وی اضافه کرد: سارق ۲۳ ساله‌ای نیز در حین سرقت از مغازه‌ای در خیابان ساحلی دستگیر شد که پس از اعتراف به سرقت به مقام قضایی معرفی شد.

سرهنگ عرب زاده با بیان اینکه در نتیجه اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی هشت نفر خرده فروش مواد مخدر در حوزه کلانتری ۲۲چغادک، کلانتری ۱۳ بوشهر و جزیره خارگ دستگیر شدند خاطرنشان ساخت: از این افراد بیش از دو کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

وی به مالکان منازل در حال ساخت توصیه کرد: برای ساختمان خود نگهبان مورد اعتماد بکار گیرند، ساختمان را محصور کرده و از اتباع ایرانی فاقد سوءسابقه به‌عنوان کارگر و نگهبان استفاده کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر