پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر/ در روستایی در کازرون؛
فکرشهر ـ رمضان جدکاره: باز هم بی احتیاطی و فرهنگ غلط استفاده از سلاح گرم در مجالس و جشن های عروسی، دختر بچه و تنها  فرزند یک شهید را در روستای مشتان کازرون به کام مرگ کشاند؛ حادثه ای که به جز فوت این دختربچه، سه نفر دیگر را نیز زخمی کرد...
کد خبر: ۳۷۵۸۸
دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹

فکرشهر ـ رمضان جدکاره: باز هم بی احتیاطی و فرهنگ غلط استفاده از سلاح گرم در مجالس و جشن های عروسی، دختر بچه و تنها  فرزند یک شهید را در روستای مشتان کازرون به کام مرگ کشاند؛ حادثه ای که به جز فوت این دختربچه، سه نفر دیگر را نیز زخمی کرد.

به گزارش فکرشهر، در اثر تیراندازی در عروسی در روستای مشتان در کازرون، دختربچه ی 6 ساله فوت شد و سه دختر بچه 2 ساله، 9 ساله و 12 ساله ی دیگر نیز مورد اصابت گلوله قرار گرفته اند.

دختربچه ی فوت شده، تنها فرزند شهید ایلانی، از  شهدای ناجا بوده که سال گذشته، در مقابله با اشرار به شهادت رسیده بود.

سوپروایزر بخش اورژانس بیمارستان ولیعصر کازرون درباره ی وضعیت ممصدومین حادثه به «فکرشهر» گفت: پس از حادثه، مصدومین توسط خودروهای شخصی به بیمارستان منتقل شدند و متاسفانه دختربچه 6 ساله فوت کرد، یکی از مصدومین سرپایی درمان و مرخص شد و دو نفر دیگر نیز جهت ادامه مراحل درمان، هنوز بستری هستند.

به گزارش فکرشهر، این نخستین بار نیست که رسم غلط تیراندازی در مراسم عروسی، قربانی می گیرد؛ قربانیانی که اغلب از میان کودکان هستند؛ رسم غلطی که حذفش، فرهنگ سازی و عزم عمومی را می طلبد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر