سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۷۶۰۳
دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹

فکرشهر: دبیر هفته دفاع مقدس سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: در ایام هفته دفاع مقدس بیش از ۸۰۰ برنامه در استان بوشهر اجراء می‌شود که تحویل ۶۰۰ واحد مسکونی مددجویی ساخته شده توسط سپاه استان بوشهر از آن جمله است.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، سرهنگ علیرضا غریبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت هفته دفاع مقدس به روزشمار این هفته پرداخت و با بیان اینکه بیش از 800 برنامه در این ایام برگزار می‌شود اظهار داشت: در سی هفتمین سال از دوران دفاع مقدس برنامه‌ها با شعار «من انقلابی‌ام» از  31شهریور تا 7مهرماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همزمان با 31 شهریور آغاز هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح استان بوشهر اجراء می‌شود ابراز داشت: این روز به عنوان معنویت، اقتدار نیروهای مسلح، وحدت ملی و صلابت نام‌گذاری شده است که نیروهای مسلح  در یک رژه باشکوهی توانمندی خود را به نمایش می‌گذارند.

وی،  علم و فناوری، جوانان و سربازان،  ولایتمداری، همبستگی ملی، دفاع همه جانبه، اقتصاد مقاومتی و خودباوری، بصیرت افزایی و دشمن شناسی، رزمندگان و پیشکسوتان، شهیدان، جانبازان و ایثارگران، فرماندهان  عزتمندان حماسه آفرین را روز شماری هفته دفاع مقدس  دانست و گفت: در ایام هفته دفاع مقدس بیش از 800 برنامه در استان بوشهر اجراء می‌شود که بر اساس روز شمار هفته 11 برنامه آن درمرکز استان بوشهر برگزار می‌شود.

دبیر هفته دفاع مقدس سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اجرای پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: نشست فرماندهان نیروهای مسلح استان بوشهر با نماینده ولی فقیه در استان در 29 شهریور در آستانه هفته دفاع مقدس در بوشهر برگزار می‌شود.

سرهنگ غریبی، همایش بزرگ بازنشستگاه سپاه، افتتاح نمایشگاه فرهنگ و هنر دفاع مقدس، همایش تجلیل از اصناف برتر و تولید کننده گان داخلی را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان بوشهر دانست و افزود: در این ایام برنامه‌های متنوع و مختلفی در عرصه اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، هنری، اقتصادی و عمرانی در استان بوشهر اجراء می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های محرومیت زدایی در استان بوشهر افزود: همزمان با هفته دفاع مقدس دهها طرح محرومیت‌زدایی در نقاط مختلف شهری و روستایی استان بوشهر افتتاح می‌شود.

دبیر هفته دفاع مقدس سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از افتتاح 600 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد خبرداد و خاطر نشان کرد: تحویل 600 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد استان بوشهر در شهرها و روستاها ساخته و تکمیل شده توسط سپاه استان بوشهر از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان بوشهر است.

سرهنگ غریبی، برگزاری نشست های بصیرتی و غبارروبی گلزار شهداء از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان بوشهر دانست.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر