پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۷۶۲۳
سه‌شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۱

فکرشهر: در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ آزادگان تیم ایران‌جوان بوشهر با تساوی بدون گل در مقابل تیم صبای قم در خانه متوقف شد.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ  آزادگان تیم ایران‌جوان بوشهر عصر روز دوشنبه، میزبان تیم صبای قم در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر بود.

تیم ایران‌جوان بوشهر که در چهار بازی قبل سه باخت و یک مساوی در کارنامه خود داشت عصر امروز مقابل تیم صبای قم برای پیروزی وارد میدان شده که در ابتدای بازی حملات گسترده‌ای که تمرین کرده بود بر روی دروازه تیم حریف تدارک دید که با دفاع محکم صبای قم مواجه می‌شد.

در نیمه نخست این بازی تیم میزبان با وجود تدارک حملات بی‌امان اما هیچکدام به ثمر نرسید و این در حالی است که تیم ایران‌جوان بوشهر در دقیقه 11 بازی  توسط سجاد فیض‌الهی یک پنالتی از دست داد تا شرائط این تیم همچنان متزلزل باشد.

  در نیمه نخست با وجود کش‌وقوس‌های فراوان  بازیکنان دو تیم  با تساوی بدن گل به رختکن‌ها رفتند.

در نیمه دوم بازی که تیم ایران‌جوان بوشهر در بازی خانگی روی فشار هواداران قرار داشت بارها تا نزدیکی دروازه حریف نفوذ کرد ولی حملات ثمری نداشت و این بازی بدون گل به پایان رسید.

تیم ایران‌جوان بوشهر در حال حاضر از 5 مسابقه تنها 2 امتیاز کسب کرده و  در رده 17 جدول لیگ دسته یک آزادگان قرار دارد  و تیم صبای قم از 5 مسابقه تنها 3 امتیاز کسب کرده و رتبه شانردهم را به خود اختصاص داده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر