چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۷۶۲۴
سه‌شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۲

فکرشهر: مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر بر تهیه بیلبوردهای شیشه‌ای برای معرفی مفاخر ادبی و شخصیت‌های علمی استان بوشهر تاکید کرد.

به گزارش فکرشهر از مهر، عباس برزگرزاده دوشنبه‌شب در آیین نکوداشت شاعر زنده‌یاد تیمور ترنج با بیان این که شهرها باید از حالت تجاری بودن خارج شوند، اظهار داشت: این کار دو منفعت دارد، یکی شهرها از حالت مادی گرایانه خارج می‌شوند و دیگری به همه نشان می‌دهیم که اتفاقات دیگری هم غیر از کسب و کار وجود دارد.

وی با بیان این که هویت ما پارس جنوبی و پایانه های نفتی نیست، ابراز داشت: هویت ما بزرگانی هستند که به ادبیات و کلام ما شکل دادند.

برزگرزاده با قدردانی از حوزه هنری استان بوشهر برای برگزاری آیین نکوداشت زنده یاد تیمور ترنج گفت: متاسفانه نکوداشتی به اندازه دامنه شخصیت بزرگانی مانند منوچهر آتشی هم در استان بوشهر برگزار نشده و بنده از دستگاه های متولی فرهنگی درخواست دارم چنین بزرگداشت هایی را برگزار کند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر با بیان این که تا هفته آینده دستورالعمل موردنظر را تهیه می‌کنیم، افزود: به همه شوراها اعلام خواهیم کرد بزرگان مناطق مختلف را شناسایی کرده تا با تدوین برنامه‌ای به سمت اجرای طرح معرفی مفاخر و بزرگان استان گام برداریم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر