پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۷۶۲۷
سه‌شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۵

فکرشهر: مربی تیم ایران‌جوان بوشهر با بیان اینکه این تیم خارج از خانه بازی بهتری ارائه می‌دهد، گفت: نمی‌دانم چرا در بازی خانگی نمی‌توانیم نتیجه لازم را کسب کنیم.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، روزبه چاهی‌بخش پس از تساوی تیم ایران‌جوان بوشهر در مقابل تیم صبای قم در بازی خانگی با بیان اینکه بازیکنان به توصیه‌های مربی عمل نکردند اظهار داشت: بازیکنان تیم ایران‌جوان بوشهر در بازی مقابل صبای قم نتواستند تاکتیک‌هایی مد نظر مربی در زمین پیاده کنند.

وی با اشاره از دست رفتن پنالتی افزود: اگر پنالتی تیم ایران‌جوان در نیمه نخست به گل تبدبل می‌شد شرایط تیوم به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد.

مربی تیم ایران‌جوان بوشهر با بیان اینکه این تیم خارج از خانه  بازی بهتری ارائه می‌دهد تصریح کرد: نمی‌دانم چرا در بازی خانگی نمی‌توانیم نتیجه لازم را کسب کنیم.

چاهی‌بخش با بیان اینکه فشار هواداران روی تیم ایران‌جوان بوشهر زیاد است خاطر نشان کرد: فشار هواداران شرایط تیم ایران‌جوان بوشهر را بر هم می‌زند.

وی با تاکید بر حمایت مسئولان از تیم ریشه‌دار ایران‌جوان بوشهر گفت: مدیرعامل باشگاه ایران‌جوان بوشهر بیش از 400 میلیون تومان هزینه کرده است که از مسئولان تقاضا می‌شود در ادامه راه به این تیم مردمی و ریشه‌دار کمک کنند.

مربی تیم ایران‌جوان بوشهر با تاکید بر توجه مسئولان صدا و سیمای بوشهر بر پخش بازی های تیم ایران‌جوان بوشهر به صورت زنده افزود:مردم استان بوشهر انتظار دارند همانند سال‌های گذشته بازی‌های ایران‌جوان بوشهر در لیگ دسته یک آزادگان از سیمای بوشهر پخش شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر