جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۷۶۳۰
سه‌شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴

فکرشهر: رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان بوشهر گفت: راه‌اندازی باشگاه مهارت‌های نوین و شبکه مجازی اجتماعی مهارت از برنامه‌های مهم دانشگاه علمی کاربردی استان بوشهر در سال تحصیلی جدید است.

به گزارش فکرشهر، حسین اسکندری در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه اکنون 20 مرکز دانشگاه علمی کاربردی در نقاط مختلف استان بوشهر فعالیت می‌کند اظهار داشت: این مراکز در رشته‌های مختلف متناسب با ظرفیت‌‌های شهرهای استان بوشهر فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه پیش بینی می‌شود امسال بیش از 4 هزار نفر دانشجو در مراکز دانشگاه علمی کاربردی استان بوشهر پذیرفته شود افزود: دانشگاه یاد شده در رشته‌‌های مختلف در حوزه صنعت، کشاورزی، خدمات، مدیریت بازرگانی و فنی مهندسی فعالیت می‌کنند.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان بوشهر، افزایش کیفیت آموزشی را از برنامه‌های مهم این مرکز آموزش عالی دانست و تاکید کرد: امسال در این راستا 250 مدرس جدید که صلاحیت آنان در شورای دانشگاه تایید شده به جمع استادان این دانشگاه افزوده می‌شوند.

اسکندری، ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی استان بوشهر را 550 هزار نفر دانست و خاطر نشان کرد: اکنون دو سوم این ظرفیت به تعداد 250 هزار نفر در دانشگاه علمی کاربردی تحصیل می‌کنند.

وی افزود: بر اساس هماهنگی انجام شده هر مرکز آموزش علمی کاربردی موظف است امسال دو رشته جدید بر اساس ظرفیت‌های مناطق به رشته‌های خود بیافزاید.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان بوشهر از اجرای طرح مهارت آموزی در  این دانشگاه خبرداد و تصریح کرد: در این حوزه باشگاه مهارت‌های نوین در دانشگاه علمی کاربردی استان بوشهر تدوین و اجرایی شده که شبکه مجازی اجتماعی مهارت به عنوان زیر مجموعه آن همزمان با 17 مهر ماه سالروز تاسیس دانشگاه علمی کاربردی در استان بوشهر رونمایی می‌شود.

اسکندی بیان کرد: با راه‌اندازی شبکه مجازی اجتماعی مهارت در دانشگاه علمی کاربردی بوشهر تمام دانشجویان می‌توانند در حوزه مهارت‌آموزی و کارآفرینی با هم ارتباط و مشارکت کنند.

وی با تاکید بر اجرایی شدن سیاست اقتصاد مقاومتی در دانشگاه علمی کاربردی استان بوشهر بیان کرد: مهارت آموزی، کار آفرینی و اقتصاد مقاومتی دانش بینان شعار  این دانشگاه است تا با تربیت نیروهای ماهر وتوانمند بتواند به نحو مطلوب گره‌ای از مشکلات جامعه بگشاید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر