جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۷۷۶۳
دوشنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲

فکرشهر: استاندار بوشهر که به عنوان استاندار گیلان انتخاب شده است، با بیان اینکه بوشهر و گیلان شباهت‌هایی به هم دارند، گفت: در مبارزه با فساد هیچ تعارف و مضایقه‌ای نداشتم.

به گزارش فکرشهر از مهر، مصطفی سالاری صبح دوشنبه در مراسم خداحافظی با معاونان، مدیران و کارکنان استانداری بوشهر اظهار داشت: ۴ سال در کنار هم بودن و کار برای مردم و داشتن هدف‌های مشخص، تلف کردن عمر نیست.

وی بیان کرد: اکنون بعد از ۴ سال خدمت در استان بوشهر، قرار است به هموطنان دیگری در شمال کشور خدمت کنم، استان بوشهر و گیلان شباهت‌های زیادی به هم دارند، ساحل، مرز دریایی، دروازه تمدن، وجود مبارزان دلیری همچون رئیسعلی دلواری و میرزا کوچک‌خان بخشی از شباهت‌های بوشهر و گیلان است.

استاندار سابق بوشهر اضافه کرد: ۲ ماه پیش بود که از دولت درخواست جابجایی کردم اما برای هیچ پست و استانی پیشنهادی شخصا ارائه نداده و با کسی هم رایزنی نکردم هرچند پیشنهاداتی به بنده شد و نهایتا از بین گزینه‌های پیشنهادی، استانداری گیلان را پذیرفتم.

سالاری خاطرنشان کرد: با تمام وجود عرض می‌کنم، در مدت حضور در استان بوشهر آنچه در توان داشتم از نظر فیزیکی، ذهنی، آبرو و اعتبار برای توسعه و پیشرفت استان بوشهر به کار گرفتم و هیچ‌وقت هم از داشته‌ها، برای مسائل شخصی استفاده نکردم.

استاندار گیلان یادآور شد: از روز نخست که به بوشهر آمدم در هیچ موضوع و پروژه‌ای، برای هیچ فردی توصیه خصوصی نداشتم، در مبارزه با فساد تا آخرین روزها هیچ تعارف و مضایقه ای نداشتم.

وی افزود: در استان بوشهر لحظات شیرینی شاهد بودیم، لبخند دانش‌آموزان موفق، رشد ۱.۵ برابری رتبه های زیر هزار کنکور سراسری، توسعه بخش سلامت و .... آرامش بخش و نشاط آور بود.

سالاری با بیان اینکه اکنون با رضایت کامل از همکارانم در استانداری بوشهر خاحافظی می‌کنم، گفت: هر کم و کسری و نارسایی هم اگر بوده از تمام همکاران انتظار عفو و بخشش دارم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر