جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۷۹۸۱
يکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۰

فکرشهر: در آستانه ۱۶ مهرماه سالروز شهادت شهید نادر مهدوی و یارانش در نبرد مستقیم با آمریکا در خلیج فارس، محل شهادت این شهیدان در اطراف جزیره فارسی گلباران شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پیش از ظهر شنبه در این آئین اظهار داشت: عزت، اقتدار و امنیت و آرامش امروز در سطح کشور مدیون خون پربرکت شهدا است که از خون خود در راه پاسداری از این نظام و انقلاب گذشتند.

ناوسالار یکم پاسدار رمضان زیراهی اضافه کرد: شهید نادر مهدوی و هم‌رزمانش روز ۱۶ مهرماه سال ۱۳۶۶ در مبارزه مستقیم با آمریکا در خلیج فارس به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به اینکه نیروی دریایی سپاه هیمنه پوشالی استکبار در خلیج فارس را شکسته است، ادامه داد: حماسه نبرد شهید مهدوی و یارانش با آمریکایی‌ها در خلیج فارس در تاریخ ماندگار شده است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: حماسه شهید مهدوی و همرزمانش در واقع حماسه‌ و تقابل بین حق و باطل بود و ضربه بزرگی را به استکبار جهانی وارد کرد که ابهت پوشالی آمریکایی‌ها در قعر آب‌های خلیج‌فارس برای همیشه دفن شد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید نادر مهدوی، بیژن گرد، غلامحسین توسلی، نصرالله شفیعی، مجید مبارکی، خداداد آبسالان و مهدی محمدی‌ و دیگر شهدای این میدان، بیان کرد: شهدای ما درس مبارزه با استکبار را از عاشورا گرفتند.

زیراهی با اشاره به اشراف کامل اطلاعاتی و عملیاتی نیروی دریایی بر خلیج فارس، تاکید کرد: خلیج فارس به صورت مستمر رصد می‌شود و کوچکترین تحرک دشمن زیر ذره‌بین است.

 در آستانه ۱۶ مهر سالگرد شهادت سرداران مبارزه مستقیم با آمریکا در خلیج فارس، محل شهادت این شهدا در خلیج فارس با حضور خانواده شهدا به وسیله بالگرد منطقه دوم نیروی دریایی گلباران شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر