جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری متهم به قتل خانمی خبر داد که جسدش 5 روز قبل تحت عنوان فوت مشکوک در اطراف روستایی در شهرستان دشتی کشف شده بود...
کد خبر: ۳۷۹۸۹
يکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۳:۳۹

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری متهم به قتل خانمی خبر داد که جسدش 5 روز قبل تحت عنوان فوت مشکوک در اطراف روستایی در شهرستان دشتی کشف شده بود.

به گزارش فکرشهر، سردار خلیل واعظی گفت: در شب دهم مهرماه، جسد زنی 40 ساله اطراف روستای درازی شهرستان دشتی در حالی که هیچگونه آثار ضرب و شتم روی بدن متوفی مشهود نبود، کشف شد.

وی افزود: تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان دشتی پس از بررسی دقیق این پرونده و شناسایی خانواده متوفی، اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مختلفی را آغاز کردند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: 24 ساعت پس از حادثه، سه نفر مظنون شناسایی و دستگیر شدند که پس از تحقیقات اولیه دو نفر آزاد ولی نفر سوم به منظور تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

وی بیان کرد:متهم دستگیر شده به هویت «ب، الف»، 44 ساله ساکن شهر خورموج در مواجهه با مدارک و مستندات پلیس در اعترافات اولیه به قتل مقتول اعتراف کرد و گفت: به علت اختلاف قبلی با هم درگیر شدیم و با استفاده از روسری مقتول، وی را خفه کردم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر