پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
«فکرشهر» گزارش می دهد؛
فکرشهر: کتابخانه زنده یاد «عبدالرحیم زاهدی»، امروز ـ یکشنبه، 16 مهرماه 1396 ـ همزمان با سالگرد وفات وی در دبیرستان شهید بهشتی برازجان، افتتاح شد...
کد خبر: ۳۷۹۹۵
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۸

فکرشهر: کتابخانه زنده یاد «عبدالرحیم زاهدی»، امروز ـ یکشنبه، 16 مهرماه 1396 ـ همزمان با سالگرد وفات وی در دبیرستان شهید بهشتی برازجان، افتتاح شد.

به گزارش فکرشهر، زنده یاد «عبدالرحیم زاهدی»، سال 91 و در حالی که دانش آموز سال دوم رشته ی تجربی دبیرستان شهید بهشتی برازجان بوده، دار فانی را وداع گفته و بر همین اساس، خانواده ی وی، کتابخانه ی دبیرستان محل تحصیل فرزندشان را که سال های گذشته غیر فعال و در حال تخریب بود، ترمیم و بازسازی کرده و کتاب های جدید به آن اضافه نموده اند.

مادر دانش آموز درگذشته، در آیین افتتاح این کتابخانه گفت: خوشحالم که توانستم با این کار، آرزویی که داشتم را برآورده کرده و یاد فرزندم را زنده نگه دارم.

خانم پولادی ادامه داد: من در این مدرسه فعالیت می کنم، اما نه برای حقوق؛ من حقوق نمی گیرم اما در اینجا عشق گدایی می کنم؛ اگر «رحیمم» در این مدرسه پرپر شد، حالا در اینجا ده ها رحیم دارم.

وی با بیان این که «پس از مرگ فرزندم در تاریکی بودم و شرایطم سخت بود اما حالا اوضاع بهتر شده»، از همه کسانی که برای ترمیم و راه اندازی کتابخانه ی دبیرسان شهید بهشتی برازجان به او کمک کرده اند، قدردانی کرد و اظهار امیدواری نمود بیش از پیش او را همراهی کنند.

رییس آموزش و پرورش دشتستان نیز با بیان این که مرحوم زاهدی از دانش آموزان خودم بوده، گفت: به خانم پولادی آفرین می گویم که این حرکت را انجام داده و ما نیز هر کمکی از دستمان بربیاید انجام خواهیم داد.

وی، افزود: باید برای کتاب احترام قائل شد و امیدواریم با توسعه کتابخانه ها، کتابخوانی ترویج داده شود.

نظرات بینندگان
فاطمه مختاری
|
-
|
شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲
بسیار کار زیبایی.روحشان شاد و یادشان گرامی
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر