شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس اتاق اصناف مرکز استان بوشهر گفت: با اصلاح روش قیمت‌گذاری اکثر کالاها و خدمات شیوه نرخ‌گذاری کالا و خدمات در سراسر کشور از جمله بوشهر تغییر کرده و آزاد اعلام شده است...
کد خبر: ۳۸۰۵۶
سه‌شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸

فکرشهر: رئیس اتاق اصناف مرکز استان بوشهر گفت: با اصلاح روش قیمت‌گذاری اکثر کالاها و خدمات شیوه نرخ‌گذاری کالا و خدمات در سراسر کشور از جمله بوشهر تغییر کرده و آزاد اعلام شده است.

به گزارش فکرشهر، مصطفی گراشی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: شیوه نرخ گذاری کالا و خدمات در سراسر کشور از جمله بوشهر تغییر کرد.

وی افزود: بر اساس دستورالعمل ابلاغ شده کالا و خدمات از این پس کلیه کالا و خدمات صنفی به جز خدمات مشاورین املاک، نمایشگاه اتوموبیل، آموزشگاه‌های رانندگی، توقفگاه‌ها و نان صنعتی، حجیم و نیمه حجیم  بدون تعیین نرخ از سوی کمیسیون نظارت و اتحادیه صورت خواهد گرفت.

 رئیس اتاق اصناف مرکز استان بوشهر تصریح کرد: از این پس واحدهای صنفی مکلفند نرخ مورد نظر کالاهای خود را راسا وضع کرده  و پیش روی مشتریان قرار دهند.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان بوشهر تاکید کرد: با این اقدام،کیفیت‌افزایی و خدمات بهتر در کنار نرخ‌های شناور که توسط واحد صنفی وضع می‌شود باعث افزایش رقابت درون بازار خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر