جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۸۲۲۹
سه‌شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴

فکرشهر: سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: نظارت بر سامانه‌های آبرسانی توسط کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان افزایش‌یافته و این مهم، سبب کاهش بیماری‌های منتقله از آب در این شهرستان شده است.

به گزارش فکرشهر، مهندس ماریا خویش دوست در نشست بررسی وضعیت بهداشتی آب آشامیدنی شهرستان دشتستان با اشاره به افزایش نظارت بهداشتی بر شبکه‌های آبرسانی دشتستان افزود: هماهنگی بین بخشی و پیگیری مشکلات آب آشامیدنی از اولویت‌های شبکه بهداشت و درمان در بخش نظارت بر آب شهرستان دشتستان است.

وی بابیان اینکه آب سالم و بهداشتی، تضمین‌کننده سلامت جامعه است اظهار داشت: با توجه به مصوبات شورای سلامت شهرستان و تأکید فرماندار مبنی بر پیگیری مشکلات آب شهرستان، طی برنامه زمان‌بندی‌شده برای استخراج مشکلات آب، بازدید مشترکی توسط بازرسان شبکه بهداشت و درمان و مدیریت آب شهرستان دشتستان از شبکه‌های آبرسانی انجام‌گرفته است.

مهندس خویش دوست با اشاره به کاهش مشکلات آب آشامیدنی شهر دالکی افزود: با توجه به پیگیری‌های به‌عمل‌آمده و حساسیت اداره آب شهرستان دشتستان خوشبختانه، مشکلات آب شهر دالکی برطرف شده است.

مدیر آب و فاضلاب شهری شهرستان دشتستان با تأکید بر نظارت مستمر بر وضعیت انتقال و بهداشت آب شهرهای دشتستان خاطرنشان کرد: آب آشامیدنی در شبکه‌های آبرسانی دشتستان همواره تحت آزمایش‌های مختلف کلر سنجی و دیگر موارد برای جلوگیری از مشکلات است.

علی بردستانی گفت: همکاری با شبکه بهداشت و درمان دشتستان و تأمین سلامت آب با توجه به مشکلات مالی در انجام پروژه‌های آبرسانی از اولویت‌های اداره آب و فاضلاب شهرستان دشتستان است.

معاون اداره امور عشایر دشتستان، نیز با اعلام شروع فصل کوچ و اسکان عشایر در مناطق شهرستان دشتستان، همکاری دیگر نهادها را خواستار شد.

مهدی انگالی دهنوی با تأکید بر توجه به وضعیت بهداشتی آب آشامیدنی در مخازن ذخیره آب عشایر تصریح کرد: برنامه نظارت و کلرزنی مخازن ذخیره آب محل اسکان عشایر در دستور کار امور عشایر، آبفار شهرستان و شبکه بهداشت و درمان دشتستان قرار گرفت.

کمیته آب و التور شهرستان دشتستان با موضوع بررسی مشکلات آب شهرستان با حضور سازمان‌های مرتبط در شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان برگزارشده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر