پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در این نشست رایزنی های اولیه در خصوص عقد قرداد ساخت بخش غربالگری بیمارستان سرطان بین دانشگاه علوم پزشکی و اتاق بازرگانی بوشهر نیز صورت گرفت...
کد خبر: ۳۸۲۴۶
چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰

فکرشهر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: همراه‌سرای بیمار در بیمارستان شهید گنجی برازجان احداث می‌شود.

به گزارش فکرشهر، سعید کشمیری صبح سه‌شنبه در نشست امضای تفاهم نامه همراه‌سرای بیمار در بیمارستان شهید گنجی برازجان اظهار داشت: خیرین سلامت می‌توانند بخشی از نیازهای حوزه بهداشت و درمان را تأمین کنند.

وی افزود: خیرین علاوه بر کمک‌های مالی به حوزه سلامت در اشاعه سبک زندگی سالم، ترویج فرهنگ سلامت در استان نقش بسزایی دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد: حضور خیران در کنار دولت در بخش بهداشت و درمان بسیاری از مشکلات این حوزه را برطرف می‌کند.

کشمیری بیان کرد: خیرین با انتقال فرهنگ خیر به جامعه و دانشگاه این احساس مسئولیت را بیشتر از پیش ایجاد و نهادینه کرده‌اند.

وی بابیان اینکه خیرین سلامت در توسعه استان نقش بسیار مهمی دارند افزود: مردم در امور مختلف همواره مشارکت خوبی داشته‌اند و می‌طلبد که شاهد مشارکت و همکاری خیرین در امور سلامت باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: باوجود تلاش‌های و اقدامات صورت گرفته در حوزه سلامت توسط وزارت بهداشت و درمان، این اقدامات ناکافی است و به‌طور یقین نیاز به استفاده از ظرفیت‌های مردمی و همکاری‌های بین بخشی در این حوزه ضروری است.

تفاهم نامه همراه‌سرای بیمار در بیمارستان شهید گنجی برازجان توسط خیر نیک اندیش باقر آبشیرینی، مجمع خیرین و تعدادی از خیرین محلی با هزینه تقریبی شش میلیارد ریال امضا شد.

در این نشست رایزنی های اولیه در خصوص عقد قرداد ساخت بخش غربالگری بیمارستان سرطان بین دانشگاه علوم پزشکی و اتاق بازرگانی بوشهر نیز صورت گرفت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر