جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۳۸۳۲۴
شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵

فکرشهر: سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت که مقصر اصلی شکست تیمش مقابل پارس جنوبی بازیکنانش نیستند بلکه فقط او مقصر است.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایسنا، امیر قلعه‌نویی پس از شکست سنگین تیمش برابر پارس جنوبی گفت: از هواداران معذرت می‌خواهم. مقصر اصلی این باخت فقط من هستم و نباید به به بازیکنان خرده گرفت. پارس جنوبی تیم خوبی است و بابت این پیروزی به آن‌ها تبریک می‌گویم.
او ادامه داد: شاگردان تارتار بسیار با برنامه‌تر از ما بودند و بیشتر از بازیکنان ما نیز دویدند. امروز روز خوب فوتبالی ما نبود و سه توپ روی دروازه‌مان آمد و سه گل دریافت کردیم.

قلعه نویی اضافه کرد: هفته‌های قبل خوب بازی می‌کردیم و نتیجه نمی‌گرفتیم اما این هفته خوب بازی نکردیم. ما اسیر تاکتیک پارس جنوبی شدیم. من علت باخت تیم بودم و از هواداران عذر خواهی می کنم.
سرمربی ذوب‌آهن درباره بازی ادامه داد: روز، روز ما نبود و هیچ کدام از تعویض‌هایمان انتظاراتی که از آنها داشتیم را برآورده نکردند. انگیزه و دوندگی تیم حریف بسیار بیشتر بود که عاملی برای بردشان بود. تیم حریف فضای میانی زمین را بسته بود و ما مجبور بودیم از کناره‌ها حمله کنیم که هیچ کدام از حملاتمان به گل تبدیل نشد.

او در پاسخ به خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه نبود پلی‌میکر و بازیساز در ذوب آهن مشهود است و اینکه چه راهکاری برای این مساله دارد؟ گفت: صد درصد با شما موافقم. مصدومیت قاسم حدادی فر هم خیلی در این زمینه تاثیرگذار بود. از الان به دنبال یک بازیساز خوب خارجی هستیم تا بتوانیم در نیم فصل به تیم اضافه کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر