سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۸۳۴۳
شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵

فکرشهر: امام جمعه خارگ گفت: مسئولان از همه ظرفیت‌ها برای ارائه بهترین و بیشترین خدمات به مردم استفاده کنند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حجت الاسلام موسی کمالی صبح شنبه در نشست با شهردار و اعضای شورای شهر خارگ اظهار داشت: خدمت به مردم بالاترین و والاترین عبادت ها است.

امام جمعه خارگ خاطرنشان کرد: خدمت در شهرداری نیز می‌تواند عین عبادت باشد به شرطی که با نیت قرب الهی و در راستای خدمت خالصانه به مردم باشد.

وی دستیابی به فضیلت خدمت به مردم را بالاترین سعادت و در عین حال بزرگ ترین نوع عبادت دانست و افزود: خوشبختانه بستر دستیابی به این فضیلت در مجموعه شهرداری خارگ برای خادمین این مجموعه فراهم است و خدمتی که موجبات رضایتمندی و خوشحالی مردم را فراهم آورد، بی تردید مقبول و مورد قبول و رضایت خداوند نیز خواهد بود.

شهردار خارگ نیز در این دیدار به ارائه برنامه ها و سیاست های کاری شهرداری خارگ در مدیریت جدید این مجموعه پرداخت.

عبدالحمید صفایی ضمن تأکید بر عزم جدی خود و مجموعه شهرداری بر خدمت رسانی صادقانه و شبانه روزی به شهر و شهروندان، تلاش برای تحقق اهداف سازمانی و نیز جلب رضایتمندی حداکثری شهروندان را منشور خدمتی خود اعلام کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر خارگ اظهار داشت: خدمات انبوه شهرداری به شهروندان و شهر در تمامی بخش‌ها اگر منتهی به تحقق اصل رضایتمندی مردم نشود قابل قبول نخواهد بود.

مهدی باقری افزود: مدیریت شهری خارگ تمام تلاش خود را حول محور تکریم ارباب رجوع و جلب رضایتمندی شهروندان متمرکز خواهد کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر