پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
به مناسبت هفته تربیت بدنی؛
کد خبر: ۳۸۳۵۰
شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۲

فکرشهر: در آئینی به مناسبت هفته تربیت بدنی، پیست موتور سواری گناوه با حضور مسئولان شهرستان افتتاح شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، روح‌الله ملک‌زاده رئیس شورای شهر گناوه صبح شنبه در این آئین گفت: زحمات زیادی برای ساخت پیست موتور سواری فجر کشیده است تا جوانان و علاقمندان به این ورزش بتوانند در کمال آرامش به هدف خود برسند.

وی افزود: شورا و شهرداری گناوه همه امکانات و وسایل نقلیه و راه سازی خود را برای آماده‌سازی و کمک به هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی در اختیار این هیئت قرار داده است چرا که هر جا پای ورزش و تفریح و نشاط جوانان در میان باشد شورا و شهرداری تمام قد برای همکاری و کمک آمادگی دارد.

ملک‌زاده تصریح کرد: با تعاملی که بین شورای شهر، شهرداری و اداره ورزش و جوانان دارد اعلام کرده‌ایم بخش خصوصی برای ساخت مراکز تفریحی و ورزشی اقدام کنند و ما زمین هایی که کاربری ورزشی دارند را در اختیار آنها قرار خواهیم داد چرا که بخش خصوصی می تواند بازوی توانایی برای رشد و توسعه شهر باشد.

پیست موتورسواری

رئیس اداره ورزش و جوانان گناوه گفت: خوشبختانه در هفته تربیت بدنی طرح های مهم و ارزنده‌ای افتتاح شد که این باشگاه‌ها می‌توانند کمک شایانی برای رشد ورزش و همچنین ایجاد شور و نشاط در جوانان و ورزشکاران شهرستان به وجود آورند.

رحمان عمادی یاد آورد شد: چند سالی است که هیئت موتور سواری و اتومبیل رانی شهرستان فعالیت های خوب و چشم گیری داشته است و همین پیست موتور سواری که امروز شاهد افتتاح و بهره برداری آن هستیم ثمره تلاش و پشتکار رئیس هیئت موتور سواری است.

رئیس هیئت موتور سواری و اتومبیل رانی گناوه گفت: قبل از همه چیز تقدیر و تشکر ویژه‌ای دارم خدمت تمامی مسئولین شهر که برای ساخت و افتتاح پیست موتور سواری فجر همکاری کردند.

محمد محمدی افزود: خیلی تلاش کردیم تا این پیست را برای جوانان و ورزشکاران شهر به اتمام برسانیم و اینجا جایی است که جوانان انرژیک و پرتحرک شهرستان بدون دغدغه و خطر انرژی خود را تخلیه کنند.

وی تصریح کرد: استفاده از این پیست برای جوانان بلامانع و رایگان است و آغاز به کار این پیست پایانی بر حرکات نمایشی و خطرناک موتور سواران در خیابان های و معابر شهر است.

محمدی تصریح کرد: برای افتتاح این پیست از مجتبی کریم‌زاده قهرمان موتور کراس ایران دعوت کردیم تا با حرکات نمایشی و پرش ۳۰ متری از روی تپه باعث شادی همشهریان شود و خوشبختانه استقبال بسیار خوبی از سوی همشهریان از این برنامه نمایشی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر