پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۸۳۵۵
شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۵

فکرشهر: مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر گفت: ۷۰۰ نفر از سربازان وظیفه در پادگان های استان بوشهر مهارتی افزایی شدند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عبدالرسول کازرونی از اجرای طرح توسعه مهارت های فنی و حرفه ای در پادگان های نظامی استان خبر داد و گفت: با تعاملی که بین سازمان  آموزش فنی و حرفه ای و ستادکل نیروهای مسلح انجام شده است بناست تعداد مشمولانی که تحت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای قرار می گیرند افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه در نیمه نخست سال جاری بیش از ۱۰۴ هزار نفر- ساعت آموزش در پادگان های نظامی استان ارائه شده که در این بین ۷۰۰ نفر آموزش های مهارتی را فرا گرفته اند، اظهار داشت: توسعه بدون آموزش‌های مهارتی مفهومی ندارد و یکی از ضرورت‌ها و الزامات توسعه اقتصادی و تغییرات اجتماعی و فرهنگی، توجه ویژه به ارتقای فرهنگ مهارت آموزی است.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای بوشهر با اشاره به ضرورت توانمند سازی شغلی سربازان وظیفه به عنوان جوانان آینده ساز کشور اظهار کرد: دوره سربازی یکی از مقاطع مهم زندگی یک جوان است که می توان با مهارت آموزی در زمینه های مختلف بویژه با آموزش های فنی و حرفه ای زمینه اشتغال مولد آنها در آینده را فراهم ساخت.

کازرونی پادگان را بستر و فرصتی مناسب برای کسب مهارت و هموار شدن مسیر اشتغال سربازان وظیفه دانست و گفت: باید در این فرصت با ارائه آموزش‌های مهارتی مورد نیاز زمینه اشتغال سربازان وظیفه و ارتقای مهارت آنها  فراهم شود.

وی به اهمیت آموزش های فنی و حرفه ای برای خانواده نیروهای مسلح پرداخت و با تاکید بر توجه بیشتر به آن به دلیل موفقیتی که داشته است، خاطرنشان کرد: تمام آموزشگاه‌های آزاد وابسته به آموزش فنی و حرفه ای، آمادگی کامل برای اجرای آموزش برای خانواده‌های کارکنان نیروهای مسلح را دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر