جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: جدیدترین تغییرات در شهرداری برازجان با حذف یک معاونت و جابجایی چند مدیر انجام شده است...
کد خبر: ۳۸۳۸۰
دوشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹

فکرشهر: جدیدترین تغییرات در شهرداری برازجان با حذف یک معاونت و جابجایی چند مدیر انجام شده است.

به گزارش فکرشهر، بر اساس این تغییرات، علی پورجم که پیش از این معاون فرهنگی شهرداری بود، به عنوان مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز معرفی شده و محمدرضا کوهکن نیز به عنوان مدیر اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری معرفی شده است. کوهکن در زمان شهرداری کریم حسین آبادی و ارسطو قائدی مشاور فرهنگی و پس از آن نیز تاکنون، مسوول روابط عمومی شهرداری برازجان بوده است.

همچنین، جواد بحرینی که پیش از این مدیر کارخانجات تولیدی شهرداری بوده، به عنوان مدیر ایستگاه آتش نشانی شماره یک برازجان معرفی و جایگزین رحمان باقری شده است. عباس فیاض فر هم به جای بحرینی، مدیریت کارخانجات تولیدی شهرداری را عهده دار گشته است.

به گزارش فکرشهر، بر اساس تغییرات جدید، معاونت فرهنگی اجتماعی که در چارت شهرداری برازجان نبوده و در زمان کریم حسین آبادی و با مدیریت ارسطو قائدی ایجاد شد، با این تغییرات دوباره حذف گردیده است.

محمدحسن محمدی ـ شهردار برازجان ـ پیش از این در گفت و گو با فکرشهر گفته بود که اگر دید مدیران در سمت دیگری توانمندی بیشتری دارند، جابجایی در سطح مدیران را انجام خواهد داد تا آن افراد بتوانند از تخصص و توانمندی خود در پست ها و مدیریت های جدید نیز استفاده کرده و به پیشرفت  شهر کمک نمایند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر