شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۸۴۲۹
سه‌شنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۱

فکرشهر: مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: وزارت نفت 560 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح بزرگراه بوشهر به دیر اختصاص داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، فرزاد رستمی افزود: این طرح در قالب 14 قطعه اجرا می شود که انتظار می رود با تخصیص اعتبار صورت گرفته روند اجرایی آن شتاب بیشتری بگیرد.

وی بیان کرد: اکنون پبگیر آسفالت قطعات 10،11،12 و 13 از سمت بوشهر به طول 52 کیلومتر هستیم.

رستمی ادامه داد: طول بزرگراه بوشهر- دیر 191 کیلومتر است و تاکنون کار اجرای 13 قطعه آن آغاز شده است.

وی یادآور شد: تنها قطعه ای که تاکنون کاری روی آن صورت نگرفته قطعه ای است که روی رودخانه مند واقع است.

رستمی اظهار داشت: قطعه 14 این پروژ از سمت بوشهر 18 کیلومتر زیر ترافیک رفته و 6 کیلومتر آن نیز آماده رفتن زیر ترافیک است.

وی یادآور شد: بزرگراه بوشهر - دیر بواسطه اینکه قسمتی از مسیر کنونی در محدوده پارس شمالی قرار گرفته اجرای آن حائز اهمیت ویژه ای است و اجرای این مسیر با توجه به چهار خطه شدن می تواند به افزایش ایمنی تردد در این مسیر کمک کند.

رستمی با اشاره به اینکه 6 کیلومتر از قطعه 13 آسفالت شده است اظهار داشت: عملیات خاکبرداری قطعات 11 و 10 بزرگراه بوشهر - دیر نیز در دست اجراست و قطعه 12 نیز در حال تکمیل ابنیه فنی است.

وی با اشاره به پیشرفت 85 درصدی بزرگراه بوشهر - دیر بیان کرد: برای آغاز عملیات اجرایی خروجی دیر به روستای جبرانی در این طرح ابتدا نیاز به تعریض مسیر خروجی دیر به بوشهر است که عملیات زیر سازی آن دردست اجراست و بزودی روسازی آن انجام می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: مابقی قطعات این بزرگراه نیز در مراحل مختلف اجرا قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر