سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۸۵۶۵
دوشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۴:۵۳

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در عملیات مشترک نیروهای پلیس استان های بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد 96 کیلو گرم حشیش کشف شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، سردار خلیل واعظی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تلاش پنج ماهه و ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر که به صورت حرفه ای و عمده در امر قاچاق و توزیع مواد مخدر در استان های جنوبی کشور فعالیت داشتند، شناسایی شدند.

وی بیان کرد: با انجام اقدامات فنی و مستمر ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر عوامل باند و نحوه فعالیت اعضای آن مورد بررسی اطلاعاتی قرار گرفت.

واعظی ادامه داد: با گسترش چتر اطلاعاتی مشخص شد سرکرده باند قصد دارد با همکاری همدستان خود با یک دستگاه خودرو سواری سمند محموله مواد مخدر را از استان فارس و از راه ارتباطی استان کهکیلویه و بویر احمد به استان خوزستان انتقال دهد.

وی افزود: با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهکیلویه و بویر احمد در یک عملیات دقیق و هماهنگ خودرو سمند حامل مواد مخدر در ورودی شهرستان گچساران شناسایی و متوقف شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به اینکه در بازرسی ماموران از خودروی توقیفی 96 کیلو گرم حشیش کشف ده است گفت: در این ارتباط یک نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر