جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۸۵۹۲
سه‌شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۴:۱۰

فکرشهر: بیمارستان صحرایی حضرت قائم(عج) بوشهر توسط بهداری نیروی دریایی سپاه و منطقه دوم ندسا در بندر عامری تنگستان راه‌اندازی شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، رئیس بیمارستان حضرت قائم(عج) بوشهر ظهر سه‌شنبه در بازدید از این بیمارستان اظهار داشت: ارائه خدمات درمانی به افراد محروم و نیازمند را به عنوان یک برنامه مهم در دستور کار داریم و طرح‌های مختلفی در این راستا ارائه می‌شود.

فتح‌الله ادبی اضافه کرد: این بیمارستان با هدف ارائه خدمات پزشکی و درمانی به محرومان منطقه به منظور ارائه خدمات به مردم و همه اقشار به صورت کاملا رایگان اجرایی شده است.

وی ادامه داد: این بیمارستان با حضور ۱۴ پزشک متخصص به همراه کادر درمانی، اتاق عمل، آزمایشگاه، رادیولوژی، اورژانس، بخش‌های بستری خواهران و برادران، سونوگرافی، ددانپزشکی و داروخانه ایجاد و راه‌اندازی شده است.

رئیس بیمارستان حضرت قائم(عج) بوشهر خاطرنشان کرد: این بیمارستان از چهارم آبان فعالیت خود را در بندر عامری شهرستان تنگستان آغاز کرده است و تا دهم آبان‌ماه فعالیت این بیمارستان ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: این بیمارستان برای دومین بار طی سه سال گذشته در شهرستان تنگستان راه‌اندازی شده است و هدف آن خدمات دهی به محرمان و ارتقای سلامت است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر