پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۸۶۶۴
پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۷

فکرشهر: سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: جای بازیکنان شایسته و توانمند این تیم در لیست تیم ملی خالی است.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، مهدی تارتار پنجشنبه شب پس از برد سه بر یک تیمش برابر سپیدرود رشت در جمع خبرنگاران افزود: محسن فروزان، محمدی مهر، نورمحمدی، پورامینی، صالحی و دیگر بازیکنان پارس جنوبی از جمله بازیکنانی هستند که شایسته حضور در تیم ملی هستند.

وی بیان کرد: کادر فنی تیم ملی باید شایستگی‌های این بازیکنان را ببیند و آنها را در لیست تیم ملی قرار دهند.

تارتار افزود: در این راستا هفته آینده نشستی دوستانه و صمیمی با کادرفنی تیم ملی انجام می دهیم تا زمینه دعوت بازیکنان با کیفیت پارس جنوبی به تیم ملی فراهم شود.

وی گفت: کارشناسان زیادی در عرصه فوتبال نیز معتقد به حضور بازیکنان پارس جنوبی جم در تیم ملی هستند.

تارتار در ارتباط با دیدار تیمش با پارس جنوبی اظهارداشت: در این دیدار یک بازی هجومی را در دستور کار قرار دادیم و خیلی زود به گل رسیدیم.

وی افزود:در ادامه گل تساوی را دریافت کردیم ولی با تلاش بازیکنان موفق به زدن 2گل دیگر به تیم سپیدرود و برتری برابر آنها شدیم.

تارتار ادامه داد: این برد را به هواداران تقدیم می‌کنم و امیدوارم حمایت‌های بی دریغ آنها همچنان تداوم داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی در ارتباط با تغییرهای پیاپی در ترکیب اصلی تیمش نیز گفت: این تیم از بازیکنان بسیار باکیفیتی برخوردار است و همین باعث شده تا پارس جنوبی ترکیب ثابت نداشته باشد و هر بازیکنی که در تمرین ها آماده تر ظاهر شود موفق به قرار گرفتن در ترکیب اصلی شود.

وی در ارتباط با نحوه قضاوت داور این دیدار نیز اظهارداشت: تیم داوری عملکرد بسیار خوبی در این دیدار داشت و کمتر تیم داور این گونه بدون اشتباه بازی را قضاوت می کند.

تیم پارس جنوبی جم با این برد 25 امتیازی شد و بطور مجدد به صدر جدول لیگ برتر فوتبال کشور بازگشت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر