پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۸۶۷۲
شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷

فکرشهر: زنگ دانش آموزی و استکبار ستیزی درمدرسه شهید مصطفی خمینی شهر بوشهر نواخته شد.

به گزارش فکرشهر از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان، ناصر کرمی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در آیین روز دانش آموز و استکبار ستیزی در استان، با درود بر شهدای دانش آموز 13 آبان از جمله 471 شهید دانش آموز بوشهر، اظهار داشت: یکی از مناسبت های 13 آبان، تسخیر سفارت آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام است که به حق لانه جاسوسی خوانده شد 

ناصر کرمی ادامه داد: شما دانش آموزان می دانید که شرارت های آمریکای جهان خوار نسبت به ملت ایران تمام نشدنی است و همواره شاهد خصومت های این دولت هستیم  

وی تصریح کرد: در تقویم جمهوری اسلامی ایران روز 13 آبان، روز ملی استکبار ستیزی نام گرفت که این اصل برگرفته از مکتب وشریعت و قرآن کریم می باشد و نشانه ای است بر استقلال وحریت ما وبه ویژه واقع شدن این مناسبت ها در ماههای سوگواری حضرت ابا عبدالله خود یک حرکت نمادین ودارای یک پیام انقلابی است.

کرمی افزود:همچنین شما دانش آموزان می دانید که امروز، سالروز تبعید حضرت امام از ایران به ترکیه است که این حرکت در سال 1343 اتفاق افتاد یعنی کمتر از یک سال پس از شروع جنبش ونهضت پانزده خرداد واین نشان می دهد که رژیم سفاک پهلوی میخواست ازهمان اول حرکت انقلابی ما را در نطفه خفه کند که به فضل الهی وحدت مردم و رهبری پیامبرگونه  امام بت شکن این خیال شیطانی نقش برآب شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: امروز روز دانش آموز است، روز شما نوجوانان و آینده سازان عزیز ایران اسلامی است و پیام اصلی آن خطاب به شماست که بتوانید با آگاهی و مطالعه خود، نگاهبان انقلاب وارزشهایی باشید که با جانفشانی بسیار به دست آمده است.

 کرمی خاطر نشان کرد: اگر امروز شما درشرایط ایده آلی درس می خوانید به خاطر فداکاری هایی است که در انقلاب مقدس ما روی داده و اگر تا پایان عمر هم ثناگوی رهبران وشهیدان وجان برکفان این نظام وانقلاب باشید جا دارد و کم است.
این مقام مسئول در پایان یادآور شد: از شما دانش آموزان خواهانم با حضور منسجم خود در راهپیمایی که در سراسر کشور برگزار می شود اقتدار و ایستادگی ملت خود را نشان دهید.
شایان ذکر است،در پایان این برنامه، زنگ دانش آموزی و استکبار ستیزی با حضور تعدادی مسوولان استانی، مدیرکل آموزش و پرورش استان و توسط دانش آموز، علیرضا جمالی فرزند شهید، دانش آموز مدرسه شهید مصطفی خمینی نواخته شد.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر