چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: هیات رییسه شورای اسلامی دشتستان با حضور نمایمدگان شوراهای اسلامی شهرستان انتخاب شدند...
کد خبر: ۳۸۷۱۹
دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴

فکرشهر: هیات رییسه شورای اسلامی دشتستان با حضور نمایمدگان شوراهای اسلامی شهرستان انتخاب شدند.

به گزارش فکرشهر، در این جلسه که با حضور نمایندگان شوراهای اسلامی شهرها و بخش های دشتستان در دفتر فرماندار شهرستان برگزار شد، اعضای شورای شهرستان به شرح زیر انتخاب شدند:

ابراهیم ابراهیم زاده، نایب رییس شورای شهر سعدآباد، به عنوان رییس شورای شهرستان دشتستان انتخاب شد؛ محمد علی بحرانی فرد که نماینده شورای اسلامی بخش مرکزی بود نیز به عنوان نایب رییس انتخاب شد.

همچنین، خداکرم روشن صفت که به نمایندگی از شورای اسلامی بخش آبپخش در نشست حضور داشت، منشی شورای شهرستان دشتستان شد و نوید متین، نایب رییس شورای شهر برازجان نیز به عنوان نماینده شورای اسلامی شهرستان دشتستان در شورای اسلامی استان انتخاب گردید.

عقیل پرک، عضو شورای شهر تنگ ارم و محمد دهدشتی، عضو شورای اسلامی شهر شبانکاره نیز به عنوان اعضای شورای اسلامی شهرستان دشتستان تعیین شدند.

                               

نظرات بینندگان
مسؤلین جمع آوری زباله ه
|
-
|
دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴
مسؤلین جمع آوری زباله ها از شهرداری،فقط زباله هائی که در کیسه های پلاستیکی جلو در منازل گذاشته میشود را جمع آوری میکنند و با زباله های دیگر کاری ندارند و یا زباله های معینی را بر میدارند بقیه را که در دستور کارشان و جزو شرح وظایفشان نیست بجا میگذارند، همیشه عده ای از شهروندان یا نا شهروندان بی خیال بی توجه بی ملاحظه بی مسؤلیت تنبل و شاید هم خودخواه ، هستند و پیدا میشوند که زباله های جا مانده خود را آشکارا یا یواشکی! پشت دیوار خانه های سرنبش، و یا در فضا های خاکی خالی رها ساخته و خودشان یا دیگرانی، آن ها بسوزانند که دودش به چشم همسایه ها و اهل محل میرود.؛ شورای شهر چه راه حلی برای این ممعضل دارد؟ لطفا ( طبق معمول همیشه و مثل صفخه سوزن خورده )، نگوئید مردم خودشان باید.... اگر خودشان نخواهند (مطابق میل شما ) ملاحظه و رعایت نکنند، که نمیکنند ـ چی؟ پس مدیریت شهر و فرهنگ سازی با چه کسانی است؟
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر