پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیر جهاد کشاورزی دیلم خبر داد
کد خبر: ۳۸۷۳۱
يکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۲

فکرشهر: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دیلم از پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی در شهرستان دیلم خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، مصطفی قائدی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران از تلاش برای توسعه بخش کشاورزی و صنایع مربوطه خبر داد و اظهار داشت: توسعه اشتغال خانگی یکی از اولویت‌های مهم برای رفع مشکل بیکاری است که با جدیت دنبال می‌شود.

وی از پرداخت تسهیلات مناسب برای توسعه اشتغال در این بخش خبر داد و بیان کرد: تسهیلات مشاغل خانگی در شهرستان دیلم در قالب طرح های پرورش گاو شیری و تولید محصولات زراعی سبزی و صیفی به متقاضیان پرداخت شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دیلم از پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به متقاضیان خبر داد و گفت: باید کسب و کار خانگی به عنوان راهکار اساسی ایجاد اشتغال پایدار در روستاها مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: در سال جاری سهمیه شهرستان دیلم برای پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال بوده است که در قالب طرح های پرورش گاو شیری و تولید محصولات زراعی سبزی و صیفی جات به ۱۰ نفر از متقاضیان هر کدام به مبلغ ۵۰ میلیون ریال پرداخت شده است.

قائدی هدف از پرداخت تسهیلات را توانمند سازی زنان روستایی و افزایش سطح درآمد خانوارهای روستایی بیان کرد و اظهار داشت: نرخ سود تسهیلاتی که به متقاضیان پرداخت می شود به صورت قرض الحسنه و با نرخ ۴ درصد است و با عاملیت بانک رفاه کارگران پرداخت می شود.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر